Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er giddaløs sitter BARE inne med pcn, kjører bil, kjører bil får så gå 5meter unna bilen får å røyke eller kjører bilen til butikken får å kjøpe hobby, daim, brus og chips så ho skal kose seg med menst ho sitter ved pcn!! Ho kunna like greit sitti i rullestol bruker ikke beina sine til en dritt! Vogna den er forlengst solgt, for den sto bare i veien! fornøyd nå Stine?? Hvem er pysa nå??
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Så flau du nå at du er ute å går, viste jeg det ikke!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Heeeey.. Hadde jeg sitti i rullestol måtte jeg brukt henda for å få fart på kjerra!!!!! Dumme maria.. *Flau på dine vegne*
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Du er jo såklart så lat at du har eletrisk rullestol, kan jo ikke risikere å slite deg ut!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Men maria... Om det er vanlig rullestol eller elektrisk rullestol.. Det spiller jo INGEN rolle, hvis vi sammenligner med deg: Appelsinhud - og i ansiktet tilogme. Flesket henger og spretter, puppene detter i gulvet og ikke nok med det.. Syng denne sangen, så blir jeg fornøyd: Hvis dine ører henger ned kan du ta dem og vifte med, kan du binde dem ganske lett, kan du knytte dem i en rosett, kan du ta dem på ryggen og bære som en liten soldat med geværet. Hvis dine ører henger ned. Og hvis nesa de er rett og du ligner en hakkespett, kan du pynte deg med no'n fjær og spise små rognebær, kan du gå i zoologiske haven og være der gratis hele dagen til nesa de er lang. Og hvis nesa de er lang kan den brukes som fiskestang, kan du kaste så langt du vil, hele snøret og enda litt til kan du hale opp torsk og laks og en flyndre hvis du har flaks Hvis nesa de er lang. Og hvis rompa de er stor kan den brukes som spisebord, kan du dekke med kopper og fat og servere den fineste mat. Kan du be med mor og far på hummer og russisk kaviar. Hvis rompa de er stor. BTW: Åssen vet du om jeg f.eks går ut av bilen og attpåtil 5METER unna for å røyke??? Er ikke jeg lat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå