Gå til innhold

Bilde av gravsteinen til Mikael for dem som vil se..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den i dag, det er ikke pyntet rundt enda. Bildet som er på den er feil, og skal rettes opp ganske snart. Og bedplata som skal ligge foran er ikke der enda, men steinen er fin likevel den!

www.engelenmikael.piczo.com

se under siste hvilested..

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyyyydelig stein=)

Skrevet

Åååååå så vakker stein dere har valgt til lillegutten :-) Likte spesielt godt den lille hånda og foten! Så er det så fint med bilde på, man legger liksom litt ekstra godt merke til de steinene når man ser dem på kirkegården.

Må si jeg synes du har vært veldig flink med nettsiden til Mikael, ble utrolig rørt av å se på den.

Ønser deg og dine all lykke fremover :-)

Klem fra

Skrevet

For en nydelig stein! Veldig flott! En engel verdig :)

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Hei kjære deg!

Mikael var fantastisk nydelig. Jeg hadde ikke tenkt til å gråte, men bilde med dere tre sammen hvor du og pappa holder hånden knakk meg litt..

Flott sten også.

Jeg håper dere har det bra:)

Skrevet

Hei

Tusen takk for at du vil dele din Mikael med oss. Det var en sterk opplevelse å titte rundt på siden hans. Jeg har ikke lett for å gråte, men bildet av deg, pappaen og lille Mikael var så utrolig rørende. Så jeg sitter her med tårene rennende. Den vakre siden du har laget gjør at Mikaels korte liv rører ved så mange fler enn de få som fikk møte han.

Han var veldig vakker. Og har fått et verdig siste hvilested.

Sender deg alle gode tanker. Vet jeg ikke kan trøste, men jeg tenker på deg og alle de andre som har mistet et barn.

Skrevet

Må jeg være innlogget? Får bare opp forsiden..

Skrevet

jeg får også bare opp forsiden

Skrevet

Du må klikke på bilde.. lille trille

Han var veldig vakker...men det var sterkt å se på sidene dine.. håper alt går bra med deg og dine.

Skrevet

Fikk det til nå ja.

Utrolig rørende! Nydelig side du har laget. Håper alt går bra med dere, ønsker dere alt godt for fremtiden!

Skrevet

Den var kjempe fin.... går det bra med dere alle tre?

Skrevet

Så nydelig gutt, han var helt fantastisk skjønn:) Så den fine steinen passet veldig godt til han:)

Utrolig trist å lese på siden, gråt hele tiden jeg... Ufattelig trist når sånt skjer:(

Skrevet

hei... kjempe fin gravstein..=)

så litt igjenom siden din. fin laget=)

fikk helt tårer i øynene....

klem

Skrevet

KJære vene, nå har jeg grått og grått og alle rundt meg måtte få ta del i sidene dine. Var utrolig vakkert å lese, og å sørge sammen med dere. Livet kan være såurettferdig!

Tusen takk for en nydelig side, og påminnelsen om hvor skjørt livet kan være. Vi trenger av og til å få fokusere på hva som er viktig her i livet, og det har i allefall Mikael lært meg noe om i dag.

Stooooor klem.

Skrevet

Takk alle sammen! Jeg er så glad for at jeg sloss litt for å få denne steinen, for selv om den kostet ganske mye var det kun denne jeg ville ha. Steinen er det siste "store" vi får gjøre for Mikael, og den skal stå der til minne om han bestandig. Da er det om å gjøre at den er perfekt! Hva den koster betyr ingenting. Sambo likte den også, han har ikke sett den for seg før på samme måte som meg men når han så den i går skjønte jeg at dette ble rett også for han..

Synes det er flott at dere titter innom på siden til Mikael jeg, vil jo så gjerne vise frem lilleprinsen min..

Skrevet

Det var en utrolig nydelig side du har laget til din sønn!

Tårene bare triller og jeg hvet ikke riktig hva jeg skal eller kan skrive,men hvet at jeg kan ikke besøke din sønns nydelige side uten og legge igjen noen spor.

Håper dere 3 som er igjen finner styrke i hverandre og jeg ønsker dere bare alt godt og lykke til videre.

Og det var en helt nydelig perfekt stein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...