Gå til innhold

I dag skulle jeg ikke ha stått opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent at nervene har vært litt "frynsete" i dag. Tar lett til tårer.

Så ringte de fra sykehuset og spurte om det var greit at vesla på tre år kommer til sykehuset i morgen tidlig for å opereres for brokk.

Jeg har lenge gruet meg for den så jeg begynte å gråte når jeg hadde lagt på.

Så kommer vesla hjem og vi prøver å forberede henne på hva som skal skje. Utover merker jeg at hun er litt slapp. Etter en stund sjekker jeg og hun har masse feber... Ingen operasjon alikevel, med andre ord.

Så ringer mamma. Hører at det er noe galt. Så gir hun beskjed om at katten der hjemme er funnet død... De ble borte for tre mnd siden. Han var på ferie ca 1 mil unna, men klarte å stikke av derifra andre dagen. Etter det har han prøvd å finne veien hjem.

Han ble påkjørt i svingen rett ved huset dems...han hadde funnet veien hjem...

Gråter bare nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...for en kjip dag.

Kanskje det hjelper med en stor kopp te før du kryper opp i sengen? Du skal få en dag i mårå vet du....satser på at alt er bedre da! :)

Åsså slenger jeg på en internett klem...for det syns jeg du fortjener etter en slik dag. :)

Skrevet

Uffa. . . . Lite moro dag til deg. . . . Sender en god klem og ønsker en bedre dag i morgen:-)

Skrevet

STOOOOOOR KLEM TIL DEG

Skrevet

Takk, jenter...det hjelper virkelig... :o)

Man har behov for noen varme tanker en gang iblandt!

Skrevet

Hei!

Leste innlegget ditt nå, og håper denne dagen blir bedre for deg!!! Hadde også en dritt dag igår, som begynte med tur til legen og sykemelding. Får hetta av det. Høyt blodtrykk er ikke moro så var ute av meg lenge,men idag har kjæresten min fri og vi skal kose oss og ha en super bonus fridag sammen. Håper du og får en bedre dag og at jenta di har det bedre og! Noen dager skulle man bare kunne avlyse!

Skrevet

Takk :o)

Bedre dag i dag. Er hjemme med vesla som har feber i dag også.

Hun fikk oppfylt ønske om båt-is og kuli, så da ble det glade tilstander her ;o)

Tenker alikevel på den stakkars pusen som var bare noen meter hjemmefra, og så ble påkjørt. Trist når slike ting skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...