nurket4a Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Mamma maser så fælt om hva vi ønsker til den lille, men jeg har rett og slett ikke peiling. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 barnestol med navn eventyrbøker et deilig saueskinn penger på sparekonto kommer ikke på mere jeg...
Mamma i februar=) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 vi ønsket oss en vugge med navnet hennes på. og det fikk vi. kjempe fint møbel, du har resten av livet som minne om da de var små babyer=)
Marolla Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Lillesnupp fikk en del kopper og sølvbestikk, smykker, mitt første album, uro og andre gjenstander i sølv
mayaya Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 vi fikk bla. turkniv, tursekk, sangbok, eventyrbok, barnebøker, sparebøsse, fondsandeler, penger, ulltøy, fyllepenn, gåvogn, aksjer, glassengel mm
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 vi fikk så mye fint.. vi fikk endel penger, sangbok, eventyrbok, sølv kopp, sparebøsse, sånn rull til å ha fødselsattesten i, børste og kam i sølv, gravert plate med navn og vekt osv, gravert sølv smykkeskrin + 3 andre smykkeskrin, 2 forskjellige barne sevise, sølv skje og gaffel, album og maaaaange fine kjeder og armbånd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 -barnebestikk -barneservise -eventyrbøker -sangbøker -barnebibel -dåpsplakett -sparebøsse -penger -turutstyr (sekk, bæremeis, kniv)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Vi ønsket oss til litjsnuppa: *Barneservise med kopp å dyp og flat tallerken *Sølv barnekopp *Sånn tinnramme for å gravere fødselesdata på *Sølv barnebestikk *Smykke *Smykkeskrin *Sparing *Dåpsattest rull Så fikk hu også en sånn bergans barnesekk, dem er bare så kule;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå