¤¤angelina¤¤ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Eller er det bare tull? Har el torsdag 1. nov el fredag, kjøpte hostesaft i dag. Nåe skal jeg eventulet begynne å ta ? Og hvor mye? Tenkte jeg ikke skulle begynne å styre med alt mulig rart, men nå ble det til at jeg kjøpte hostesaft likevel. Noen som kan hjelpe meg?
¤¤angelina¤¤ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Men da har du kanskje hørt når man skal begynne å ta hostesafta og hvor mye? Og hvor lenge?
Giinaღ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Det er slimløsende hostesaft som kan tas FØR EL for å få opp slimproduksjonen. Er faktisk for å lette veien til egget :) Husk bare å slutte å ta det etter EL for da kan det faktisk ha motsatt virkning. tenkte selv å prøve det samme i neste PP (for det blir det nok her i gården). Lykke til iallefall!!!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ok, tusen takk! Tok en gang i går kveld og to ganger i dag. El torsdag el fredag! Lykke til til deg også Giina!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå