Gå til innhold

Noen som har hatt hell med hostesaft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare tull? Har el torsdag 1. nov el fredag, kjøpte hostesaft i dag. Nåe skal jeg eventulet begynne å ta ? Og hvor mye? Tenkte jeg ikke skulle begynne å styre med alt mulig rart, men nå ble det til at jeg kjøpte hostesaft likevel.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da har du kanskje hørt når man skal begynne å ta hostesafta og hvor mye? Og hvor lenge?

Skrevet

Det er slimløsende hostesaft som kan tas FØR EL for å få opp slimproduksjonen. Er faktisk for å lette veien til egget :):) Husk bare å slutte å ta det etter EL for da kan det faktisk ha motsatt virkning. tenkte selv å prøve det samme i neste PP (for det blir det nok her i gården). Lykke til iallefall!!!!

Skrevet

Ok, tusen takk! Tok en gang i går kveld og to ganger i dag. El torsdag el fredag! Lykke til til deg også Giina!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...