Plutseliten :) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 En lang og slitsom sykehusdag er over.Satt sprøyten i formiddag,og alt virket veldig bra. Fikk reise hjem i ettermiddag.Og nå øker trykket i hodet,og kan nesten kjenne at de hvite blodlegemene øker Grrrr...blir så oppgitt og drittlei! Men som den evige optimisten jeg er,satser jeg på at dette er forbigående og at dagen i morgen blir bedre så jeg kan stikke igjen )) Feberklem Som forresten ikke er smittsom ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Uff, så fælt at du må gjennom dette...... Men det er bra at du er optimist, jeg innbiller meg at optimister takler motstand bedre enn pessimister:-) Jeg er også evig optimist og stemmer i koret om en bedre dag i morgen og at dette er forbigående!!!!!!! Klemmer tilbake
Karomamma Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har det gått bra i dag også? Ingen bivirkninger, håper jeg? Hilsen optimist her også
Plutseliten :) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for det Joda,etter en lang og slitsom natt,med mye trykk i hodet og kvalme har dagen gått bedre. Satt sprøyte i formiddag,det gikk greit,men sliter med å komme over sperren med å stikke. Kraftige reaksjoner på stikkstedene,men det skal visst være forbigående ) Så ja,jeg er fortsatt optimist!! Klem
Maud Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Du er tøff du :-) Fint at reaksjonen ikke ble like ille som sist. Håper kroppen bare trenger å vende seg til det tullet og at sprøytene kan gjøre det de skal gjøre - holde deg frisk og at bivirkningene holder seg unna.
Urtete Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hei du, håper du har det bedre i dag! Jeg har også klokketro på at det hjelper å være optimist - så fortsett med det! Klem!
her@ Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Vil bare ønske deg lykke til videre:-) Og hold på optimismen din - det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå