Gå til innhold

På"n igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lang og slitsom sykehusdag er over.Satt sprøyten i formiddag,og alt virket veldig bra. Fikk reise hjem i ettermiddag.Og nå øker trykket i hodet,og kan nesten kjenne at de hvite blodlegemene øker :( Grrrr...blir så oppgitt og drittlei!

Men som den evige optimisten jeg er,satser jeg på at dette er forbigående og at dagen i morgen blir bedre så jeg kan stikke igjen :)))

Feberklem ;)

Som forresten ikke er smittsom :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så fælt at du må gjennom dette......

Men det er bra at du er optimist, jeg innbiller meg at optimister takler motstand bedre enn pessimister:-)

Jeg er også evig optimist og stemmer i koret om en bedre dag i morgen og at dette er forbigående!!!!!!!

Klemmer tilbake

Skrevet

Har det gått bra i dag også? Ingen bivirkninger, håper jeg?

Hilsen optimist her også :)

Skrevet

Takk for det :)

Joda,etter en lang og slitsom natt,med mye trykk i hodet og kvalme har dagen gått bedre. Satt sprøyte i formiddag,det gikk greit,men sliter med å komme over sperren med å stikke. Kraftige reaksjoner på stikkstedene,men det skal visst være forbigående :))

Så ja,jeg er fortsatt optimist!!

Klem

Skrevet

Du er tøff du :-)

Fint at reaksjonen ikke ble like ille som sist. Håper kroppen bare trenger å vende seg til det tullet og at sprøytene kan gjøre det de skal gjøre - holde deg frisk og at bivirkningene holder seg unna.

Skrevet

Hei du, håper du har det bedre i dag!

Jeg har også klokketro på at det hjelper å være optimist - så fortsett med det!

Klem!

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til videre:-)

Og hold på optimismen din - det hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...