nr2-imagen:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Sitter her og funderer jeg.. Er jo ikke gravid, men tenker på måter man kan fortelle det på til familien... Har så lyst å finne på en artig måte å si det på! Noen forslag??? Litt tidlig ute jeg hihi
Giinaღ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hva med å pakke inn en bamse eller noe i julegave da?? og fortelle budskapet mens dere gir hverandre gaver?? (om du skulle være så heldig å rekke det før jul, da) Det er iallefall det JEG håper :)
Lille jente Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Viss jeg blir gravid denne mnd, tenkte jeg at jeg skulle fortelle det til mamma og pappa til jul. Og da skal jeg pakke inn en kopp til hver av dem som det står "verdens beste mormor" og "Verdens beste bestefar" på ) Så håper jeg snart kan gå til innkjøp av kopper. Men har lyst å finne på en fin måte å si det til min mann også....Kanskje pakke inn noen babystrømper eller noe sånt ) Han får selvsagt vite det den dagen jeg tar testen!
Venter på 3_de spire Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Kule disse t-skjortene, som det står jeg skal bli pappa på e.l. http://nine.no/product_info.php?products_id=216
perle* Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 foreldrene og søsknene våre vet det. men de kommende olderforeldrene får seg ett sjokk på julaften skal pakke inn ett par sokker og no.. dette blir gøy!! hehe!
beibis Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Dersom spiren sitter denne gangen passer det jo fint å fortelle det til jul. Jeg håper å gi foreldrene mine nyheten på julaften. Tenkte å gi et barne-fotoalbum med ferskt ultralydbilde (og se hvor lang tid det tar før de skjønner det), og et sånt web-kamera til pc-en (de bor langt unna og det er en fin måte å se barnebarna "live" litt oftere). Skal til svigers et par dager før julaften, og det blir kanskje album til dem også. Får høre med mannen min der.. Jepp... Dette har jeg tenkt på. Men først må jeg jo bli gravid, da :-)
bridezilla Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Fnis, for en utrolig koselig tråd dette er! Det er jo deilig å drømme litt....... UL bilde til jul må jo være fint......Sukk......
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har funnet ut hvordan jeg skal fortelle mine foreldre at jeg er gravid. *når den tid kommer da* hehe.. Skal kjøpe smokk på nette, hvor du kan skrive navn på vettu... Så skal jeg kjøpe en det står bestemor på og en det står bestefar på) Hihi!! Til sambo skal jeg kjøpe en body eller noe med verdens beste pappa;o) Hehe! og selve testen.. Litt morro å kunne fortelle det på en annen måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå