Gå til innhold

hva gjør dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vilegger babyen vår i åtte tiden om kvelden for da er han trøtt.. og dette har blitt en fin rutine, og vi prøver å holde den, men hender jo at man skal bort en tur.. vi pleier å invitere folk hit, hvis det er på kvelden for da er det litt lettere med soving, men noen ganger er det jo hyggelig å reise bort.. men jeg får dårlig damvittighet når han ikke får legge seg i senga si kl åtte..huff.. dette er teit, men hva gjør dere?? vi r bedt i bursdag som begynner kl sju, og dette kræsjer jo veldig, men er jo hyggelig å ikke isolere seg helt heller.. kan jo ta med vogna å legge han der om han blir trøtt da, og skal jo ikke være der så lenge.. men tror dere rutinene blir helt ødelagt da?? først nå at det har begynnt å gå seg til.. er det slemt ovenfor babyen synes dere..

er anonym nå jeg.. hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har latt babyen sove i vognen noen ganger når vi har vært ute. Har hatt henne med på restaurant, på middag hos venner osv. Så lenge det ikke skjer så ofte tror jeg ikke det er noe problem med at det ødelegger rutinene. Dere må selvfølgelig se det an på dagsformen til baby også. Jeg måtte avlyse sist pga. at hun hadde vært sutrete om dagen og vanskelig å legge. Vi har prøvd å bade henne og ta på henne pysjen hjemme før vi drar så hun skjønner at hun skal sove (selv om hun får på seg ytterklær etterpå). Det har gått veldig greit hver gang.

Skrevet

ingen som kan trøste litt...

Skrevet

takk:) føler meg som en dårlig mamma når jeg drar han med, men er jo så sjelden så da gårdet nok bra..

Skrevet

Tvert imot er det jo bare en fordel at hun kan sovne "hvor som helst" da. Babyen bryr seg jo ikke så lenge hun bare får sove :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...