EjliSAnnE Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor lenge etter ubeskyttet sex bør man vente med å teste for å være sikker på om en er gravid eller ikke? Har uregelmessig syklus etter p-ring slutt i august, så har liten peiling på når IKM evt er...
lit'n Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Tror at for de fleste vil en graviditetstest vise riktig 14 dager etter ubeskyttet sex, dvs hvis du vet at det var siste gangen? Selv tok jeg test idag.. og det er 24 dager etter ubeskyttet 6, ca 10 dager etter forventet ikm.. og ble positiv... Prøver fremdeles å venne meg til tanken..
nr2-imagen:) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Du kan teste den dagen du venter mens!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Egentlig så skal man jo teste når ikm, eller på ikm dagen:) Men vent ca 2 uke,r vist du har truffet på el er det jo da en test ville bli positiv ca:)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Men hun vet jo ikke når hun venter mens...
EjliSAnnE Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for kjappe svar:) Gratulerer lit'n og lykke til!!
lit'n Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Det jeg mente var, hvis du ikke vet når du hadde el eller når ikm skal komme, så vil egget ha festet seg for de fleste, og kroppen begynt å produsere Hcg når det har gått 14 dager etter ubeskyttet sex (og du tenker at du kanskje kunne ha hatt el da.. ) Håper det var til litt hjelp:)
lit'n Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 takk for det:) for å si det, har lest ett innlegg om viljestyrke og testing.. eneste grunnen til at jeg klarte å vente så lenge, var at jeg ventet på billige-tester og at jeg absolutt ikke trodde jeg var gravid. Har jo mensen tegn, men ikke ømme pupper eller andre tegn jeg hører andre "sliter" med. Kan kanskje huske noen få stikk av kvalme hvis jeg tenker innmari hardt etter, og faktisk, sist uke hadde jeg veldig hodepine når jeg våknet flere morgener på rad, men det kan jo komme av så mye.. Håper det går bra for deg og alle andre som prøver og håper.. tenker på dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå