Gå til innhold

Kjære Helene's mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du virkelig at en sucidal person er istand til å tenke logisk? At hun eller han tenker som så at jo, jo, det er jo kjipt for de jeg etterlater meg, men det er jo enkelt for meg da.............eller noe i den duren......

GÅ TIL PSYKOLOG sier du, men da spør jeg deg: når hadde du sist et møte med psykiatrisk helse i norge? Har du lang erfaring?

De aller fleste som går til det skritt å ta sitt eget liv har både en og to og tre ganger forsøkt å få hjelp.

Selvmord er en sykdom, som angriper sinnet, og den spiser deg opp innvendig. På det siste stadiet av sykdommen finner pasienten ofte fred fordi vedkommende vet med seg selv at nå er det over.

Jeg kan forstå at du mener det er en egoistisk handling, men jeg synes du bør gjøre deg litt kjent med temaet du bare skal "mene" noe om! Det er ikke bare svart og hvitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg synes det blir så feil å lage nye innlegg om dette.

Skriv det heller under hennes svar, eller på PM.

Menmen,...

Skrevet

*signerer*

Skrevet

Selvfølgelig syns dere det..........herregud! mye rart dere gidder å henge dere opp i!

Skrevet

Takk i like måte.

Skrevet

*signerer også*

Skrevet

har hatt en suicidal mor og en eks som har tatt livet av seg... man kan si at det er egoistisk, men de det gjelder ser det som eneste utvei dessverre....

Skrevet

ante meg at det kom. hehe..

jeg vet hvordan prossen er og at ikke er svart\hvitt som du skriver over, ta det helt med ro..

jeg har oxo innsyn i det gjennom studie til min utdannelse (ikke psykolog)

men MIN private mening er at det er egoistisk. jeg vet at dette er eneste utvei for enkelte som sliter med seg selv kanskje psykisk og faktisk fysisk og kanskje folk oxo velger å slutte livet sitt fordi di er gjeldsoffre,kjærlighetssorg osv, og de som gjør det syns det er riktig.

MEN jeg vet folk som har tatt livet sitt uten hjelp oxo. og det er faktisk fler som tar livet sitt før di har fått noe form for hjelp.

men jeg mener at problemer er til for å løses, enten det er det ene eller andre,

jeg beklager hvis jeg har tråkket mange på tærne med mitt utsagn, men nå er det nå min mening da,

JEG SYNS DET ER EGOISTISK.

Skrevet

Beklager, visste ikke at dere hadde regler om hva det er lov til å lage innlegg om her inne!

Helene's mammas utspill rystet meg, og av erfaring er det ikke alltid at de som skriver går inn igjen på tråden, så jeg håpet kanskje at vedkommende jeg skrev til - som går klart frem av overskriften, altså INGEN AV DERE - ville lese og svare.

Skrevet

Regler er det vel ikke.

By the way.. Av erfaring vet jeg at skriver man noe man vet andre reagerer på, så sjekker man ofte hva andre har svart og hvilke reaksjoner man har fått på sitt utspill..

Skrevet

ofte, men ikke alltid ;-)

Skrevet

Det kan hende...

:)

Skrevet

Jeg oppnådde i allefall det jeg ville: Helene's mamma leste innlegget mitt (og svarte)...

Så sier jeg god natt og tar hormonene mine med i sengen;-)

Skrevet

Hehe, sov godt da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...