Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hjelp! Jeg tror jeg drakk vann som kom rett fra springen når jeg var i Tallin på seminar med jobben. På hotellet var det satt frem glass med vann på bordene som var dekket til oss når vi kom til lunsj, og middag. Alle drakk dette, jeg også, jeg regnet med at det var flaskevann som var fyllt oppi glassene. Siste dagen var det noen som sa noe om at drikkevannet her ikke var så værst, og det ble snakk om vannet. De fleste regnet med at det var tappet rett fra springen! Jeg har sjekket på internett og det står alle steder at i Tallin bør man kjøpe vann på flaske. Noen som har noen tips til hva i drikkevannet som kan være farlig? Jeg tenker jeg bør gå til legen og få tatt en blodprøve eller noe... men hva skal jeg be de sjekke i blodprøven? Engstelig gravid 13 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke du må bekymre deg. Selv om det står mye forsiktig skrevet på nettsidene for turister er det trygt å drikke vann rett fra springen i Tallinn. Jeg er selv estisk og har aldri kjøpt flaskevann for hjemmebruk, noe jeg faktisk gjorde da jeg bodde i Moskva. Nå kommer ikke jeg fra Tallinn men fra Tartu og synes vannet smaker bedre i Tartu enn det gjør i Tallinn:) Men det betyr ikke at vannet i Tallinn ikke er bra nok når det gjelder kvalitet og trygghet. Jeg har jo mange venner og bekjente også i Tallinn og ingen kjøper vann. Forresten så tilbrakte jeg 3 dager i Tallinn i sommer da jeg allerede var gravid, drakk selvfølgelig vann også og alt er i skjønneste orden med både meg og barnet i magen, har kommet i 23 uke. Jeg tror du ikke du må bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 MANGE TAKK for beroligende innlegg! Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå