Salto&lille flikkflakka Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har sett noen innlegg her tidligere men husker ikke helt hva som stod.. Så jeg spør om noen av dere brukte det før 3 mnds kontrollen der de får en sprøyte i hvert lår.. Vet dere hvor stikket kommer, eller smurte dere inn hele låret liksom? Hvor lenge før smurte dere på, og syns dere det virket og vil anbefale det? Gruer meg til snuppa skal neste tirsdag jeg.. God kveld alle sammen =)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror nok det heter Embla. Det er lokalbedøvelse i denne kremen. Man kan også forsøke Xylocain - det bedøver godt! Man trenger bare å smøre inn stikkstedet. Lykke til på tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå