Gå til innhold

Erfaring med Emla krem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen innlegg her tidligere men husker ikke helt hva som stod.. Så jeg spør om noen av dere brukte det før 3 mnds kontrollen der de får en sprøyte i hvert lår..

 

Vet dere hvor stikket kommer, eller smurte dere inn hele låret liksom?

Hvor lenge før smurte dere på, og syns dere det virket og vil anbefale det?

 

Gruer meg til snuppa skal neste tirsdag jeg..

 

God kveld alle sammen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det heter Embla. Det er lokalbedøvelse i denne kremen. Man kan også forsøke Xylocain - det bedøver godt!

 

Man trenger bare å smøre inn stikkstedet.

 

Lykke til på tirsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...