Gå til innhold

Hva skjer med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går inn i 12. uke denne uken og har ikke hatt sex med min kjære på over 6 uker. Tanken på å ha sex med han tiltaler meg virkelig ikke, noe som er frustrerende for begge parter. Og jeg har pga dette lurt på om jeg mirster følelser for han eller hva som skjer. For det føles bare feil. Men det som er enda rarere er at jeg har vanvittige sexdrømmer og våkner mange ganger av at jeg får orgasme i søvne, og da har jeg drømt at jeg har hatt sex med kjæresten.

Men hvorfor greier jeg ikke dette i virkeligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det for meg også i en periode, at jeg ikke hadde lyst til å ha sex etter jeg hadde blitt gravid. Plutselig var vi ikke helt alene liksom! Jeg hadde også da noen sexdrømmer der det føltes som jeg fikk orgasme! Fortalte han om det og da, og vi lo bare av det begge to. Jeg bruker ofte å tilfredstille kjæresten min, uten at vi har sex. Jeg bare har lyst til å gjøre det, så jeg tar intiativ til det selv! Han spør aldri "kan du runke meg?" liksom..;) Så selv om vi ikke har sex på en stund, så går det bra liksom. Han er aldri masete på det, heller da..

Jeg er nå i uke 21 og nå har lysten på å ha sex kommet litt igjen. Har hatt det i noen uker. Men det er litt uvant da, for magen begynner å være litt "i veien" og jeg har ikke like god følelse i skjeden lenger. Det blir liksom litt dødt!

Må vel bare finne på nye ting da kanskje! Eksprimentere litt mer..

Synes ikke du skal være stresset pga at dere ikke har like mye sex nå! Det er jo mye som skjer med kroppen, og det må begge bare godta! Dere er jo to om dette! Det kunne jo vært mannen som hadde slitt med dette også, men det er det jo altså ikke, så da bør de kunne tilpasse seg litt..Og ha forståelse for at alt ikke er helt som før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...