Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 noen som vet hva en bruker å ha på koldtbord i brylup?
Vannmann35 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Sjømat f.eks. - krabber, reker, hummer, kreps, blåskjell. Andre ting man kan ha er tapas, f.eks.: Kald mat: brød, aioli, pesto, parmaskinke, rødvinssalami, spansk potetsalat, bulghursalat med skalldyr, marinerte oliven, marinerte champignons, hvitløksreker, marinerte grønnsaker og mozzarella. Varm mat: Båtpoteter med dipp, ovnsbakt kylling, spanske kjøttboller m/sydspansk tomatsaus. Leveres klar til oppvarming.
♥2 små gull♥ Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ville vel tatt det som står under luksus-koldtbord e.l. Skal jo være litt ekstra fint denne dagen. Her er listen til noen leverandører: Vestkystsalat Rekeoppsats Karbonade m/løk Grillet Kylling Svinestek Hel glasért ørret Glassérte ørretbiter Appelsinskinke Roastbeef m/remulade Røkelaks Gravlaks m/sennepssaus Eggerøre Kjøttkabaret Skalldyrkabaret Fylte egg Kalkunbryst m/Waldorfsalat Laksepaté Pepperlaks Melom og spekeskinke Rekecocktail med dressing, helkokt laks med urtemajones, roastbeef med remulade, røkelaks med eggerøre, kalkunbryst med Waldorfsalat, svinekam fylt med epler og svisker. Var kanskje ikke så mye lukseriøst der, men var hvertfall det som sto under den fineste menyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå