Gå til innhold

Forslag til koldtbord


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva en bruker å ha på koldtbord i brylup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjømat f.eks. - krabber, reker, hummer, kreps, blåskjell. Andre ting man kan ha er tapas, f.eks.:

 

Kald mat: brød, aioli, pesto, parmaskinke, rødvinssalami, spansk potetsalat, bulghursalat med skalldyr, marinerte oliven, marinerte champignons, hvitløksreker, marinerte grønnsaker og mozzarella.

 

Varm mat: Båtpoteter med dipp, ovnsbakt kylling, spanske kjøttboller m/sydspansk tomatsaus. Leveres klar til oppvarming.

Skrevet

Ville vel tatt det som står under luksus-koldtbord e.l. Skal jo være litt ekstra fint denne dagen.

 

Her er listen til noen leverandører:

Vestkystsalat

Rekeoppsats

Karbonade m/løk

Grillet Kylling

Svinestek

Hel glasért ørret

Glassérte ørretbiter

Appelsinskinke

Roastbeef m/remulade

Røkelaks

Gravlaks m/sennepssaus

Eggerøre

Kjøttkabaret

Skalldyrkabaret

Fylte egg

Kalkunbryst m/Waldorfsalat

Laksepaté

Pepperlaks

Melom og spekeskinke

 

Rekecocktail med dressing, helkokt laks med urtemajones,

roastbeef med remulade, røkelaks med eggerøre, kalkunbryst med Waldorfsalat,

svinekam fylt med epler og svisker.

 

Var kanskje ikke så mye lukseriøst der, men var hvertfall det som sto under den fineste menyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...