Mamsen og lillegutt Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Lurer bare på om deres barn var for tidlig født? Tenkte kanskje på om det var en sammenheng... At de liksom ikke var helt utviklet i lukkemuskelen... Gutten min kom 19 dager for tidlig,og gulpet fra dag 1....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har en sønn som ble født i uke 35, altså litt prematur. Han har omtrent aldri gulpet. Så det stemmer ikke med han iallefall:-) Datteren min er født i uke 38, gulpet masse de første mnd frem til vi begynte med fast føde.
lillegull:) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 gutten min kom to dager før bare, og gulper som bare det..
Mamma til 2 prinser Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Min kom 13 dager for tidlig og har ikke gjort annet enn å gulpe Tror ikke det har noen sammenheng med at de er født for tidlig, jeg gulpet veldig selv da jeg var liten. Kanskje gulping er arvelig? Mager trøst, men det går over. Gullet her er 10 mnd nå og gulper ikke lenger.
These Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jenten min var førd 10 dager på overtid, så vet ikke om det har så mye sammenheng...
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Vesla her er født 37+0 og hulper ennå som et uvær, og nå er hun 8 mnd. Jeg er født til termin, og gulper ennå. Har hatt reflux hele livet.
*Rutletutt* Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, Milla kom 3 dager over termin - og hun er en skikkelig gulpus;o/
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Min var 14 dager på overtid, så det tror jeg ikke har noe sammenheng:o)
Mamsen og lillegutt Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2007 oki,da stemte ikke min teori:) det er utrolig irriterende. spesielt om kvelden etter vi har badet han,og han er rein og fin. så gulper han ut 3 sett med pysjer på kort tid...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jenta mi sluttet helt å gulpe da jeg sluttet å spise melk og melkeprodukter. Da jeg sluttet å amme begynte hun å gulpe igjen da jeg ga MME, men sluttet da hun fikk MME som ikke var basert på kumelk.
♥ McQueen♥ Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Gutten vår kom 19 dager før og har skikkelig sprut-gulpet! Det ser nå ut som det har gidd seg litt. Kommer vertfall ikke så ofte lengre. 4,5 mnd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 gutten min kom 23dager før termin gulpet fra dag 1 og er 9mnd og gulper fortsatt MYE!!! jeg ble født på termin gulpet til jeg var 1år... HS sier det kan være arvelig med svak lukkemuskel... håper det snart slutter... lei av å vaske klær...
Mammapudding Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe, jeg leser hele tiden "dere med glupe barn" hehe, måtte til slutt lese hva du mente med at barna var glup:) Hihi, teite meg:)
o7baby Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Min eldste sønn ble født 3 dager over termin og var en skikkelig gulpeunge. Min minste er født 4 dager før termin og gulper veldig sjeldent. Da jeg fikk min første drakk jeg mye melk hver dag, det gjør jeg ikke nå. Kanskje det har en sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå