Gå til innhold

Til dere med gulpe-barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om deres barn var for tidlig født?

Tenkte kanskje på om det var en sammenheng... At de liksom ikke var helt utviklet i lukkemuskelen...

Gutten min kom 19 dager for tidlig,og gulpet fra dag 1....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sønn som ble født i uke 35, altså litt prematur. Han har omtrent aldri gulpet. Så det stemmer ikke med han iallefall:-)

Datteren min er født i uke 38, gulpet masse de første mnd frem til vi begynte med fast føde.

Skrevet

gutten min kom to dager før bare, og gulper som bare det.. :)

Skrevet

Min kom 13 dager for tidlig og har ikke gjort annet enn å gulpe :)

Tror ikke det har noen sammenheng med at de er født for tidlig, jeg gulpet veldig selv da jeg var liten. Kanskje gulping er arvelig?

Mager trøst, men det går over. :)

Gullet her er 10 mnd nå og gulper ikke lenger.

Skrevet

jenten min var førd 10 dager på overtid, så vet ikke om det har så mye sammenheng...

Skrevet

Vesla her er født 37+0 og hulper ennå som et uvær, og nå er hun 8 mnd.

Jeg er født til termin, og gulper ennå.

Har hatt reflux hele livet.

Skrevet

Nei, Milla kom 3 dager over termin - og hun er en skikkelig gulpus;o/

Skrevet

Min var 14 dager på overtid, så det tror jeg ikke har noe sammenheng:o)

Skrevet

oki,da stemte ikke min teori:)

det er utrolig irriterende. spesielt om kvelden etter vi har badet han,og han er rein og fin. så gulper han ut 3 sett med pysjer på kort tid...

Skrevet

Jenta mi sluttet helt å gulpe da jeg sluttet å spise melk og melkeprodukter. Da jeg sluttet å amme begynte hun å gulpe igjen da jeg ga MME, men sluttet da hun fikk MME som ikke var basert på kumelk.

Skrevet

Gutten vår kom 19 dager før og har skikkelig sprut-gulpet! Det ser nå ut som det har gidd seg litt. Kommer vertfall ikke så ofte lengre. 4,5 mnd

Skrevet

gutten min kom 23dager før termin gulpet fra dag 1 og er 9mnd og gulper fortsatt MYE!!!

jeg ble født på termin gulpet til jeg var 1år... HS sier det kan være arvelig med svak lukkemuskel...

håper det snart slutter... lei av å vaske klær...

Skrevet

Hehe, jeg leser hele tiden "dere med glupe barn" hehe, måtte til slutt lese hva du mente med at barna var glup:) Hihi, teite meg:)

Skrevet

Min eldste sønn ble født 3 dager over termin og var en skikkelig gulpeunge. Min minste er født 4 dager før termin og gulper veldig sjeldent. Da jeg fikk min første drakk jeg mye melk hver dag, det gjør jeg ikke nå. Kanskje det har en sammenheng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...