Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Veldig glad for at du vil hjelpe, og tar absolutt ikke slike godt mente replikker negativt!! =))

Jo, det er mulig at jeg har korte lutealfaser, MEN som jeg skrev til Tryne i en samtale med henne ang dette;

"Har selv tempet med babycomp i 2 år. Men har først nå (for 1 mnd siden,ca) plottet tempene inn på FF.

I juni "klikket" babycompen min, jeg fikk ikke til å måle eller lese av tidligere temper osv. Ble så forbannet at jeg slettet ALL data (og bc lagrer jo langt tilbake). Fikk fortsatt ikke til driten, så jeg reiste innom buena ventura (er så heldig at jeg bor i Sandnesområdet hvor kontoret ligger) og snakket med sjefen sjøl.

Det viste seg at det var noe feil på min bc!! Det er nok kanskje derfor at vi ikke har blitt gravide, for vi har ikke truffet EL. Litt irriterende, men gidder ikke gå å tenke på det.."

Og videre;

"Jeg har ikke kunnet tyde syklene skikkelig pga bc'en. Men nå skal jeg begynne å følge med på dette med lutealfase. Gir det noen sykler så jeg for se hvordan det ligger ann før jeg evnt oppsøker lege el noe."

Jeg har som sagt nokså nettopp begynt å skrive inn tempene på FF, og som du ser på charten min så er det kun denne syklusen at FF er sikker på at det har funnet EL. Men heldekkende linje den 20.okt. Ellers er jo streken stiplet, som vil si at FF ikke er sikker på EL. Babycompen sine EL datoer stemmer ikke med FF sine EL datoer. Så jeg håper jo, og tror også egentlig, at BC har rett, og at lutealfasene mine er litt lenger enn det som vises i charten. Time will show! ;)

Dersom du ser på charten fra august 07 feks, ser det ut som om jeg har hatt EL den 26 sep, og at mens kom 8 dager senere. Dette kan ikke stemme, for da var jeg gravid. Hadde nettopp hatt en SA, og blødde leeeeenge. Litt av og på. Var helt fri for blødninger kun 1 dag, og dette var den 4. sep. Da hadde vi sex. Og BC sier at jeg hadde EL denne dagen, og i og med at jeg den 13.sep fikk en positiv gravtest, så må jo BC sin teori stemme.

Så det jeg prøver å si er at

Tusen takk for at du satte deg inn i min situasjon, at du ville hjelpe, og for at jeg fikk myse på charten din, men jeg håper at FF tar feil!

Har forresten kremen selv, og har smurt flittig 2 ganger om dagen siden den 21. okt - dagen etter EL.

Har du brukt den nå altså??

Jeeez dette ble langt! Sorry =) Du får lese det om du gidder!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) så det er sånn å forstå :) hehe...

kjedelig at du slettet alt da :S

og jeg håper også at FF tar feil :) krysse fingrene for det :)

mnd jeg ble gravid var første gangen jeg brukte kremen.. hehe så lurer litt på om den hjalp altså :)

hmm men lykke til denne pp.. hvordan var tempen idag da forresten??

klem

Skrevet

Hei igjen! :o)

Tempen sank bittelitt idag.

Søn: 36.46

Man: 36.56

Idag: 36.42

Eller om du vil se; http://www.fertilityfriend.com/home/19e6b7

Vet ikke helt hva jeg skal tro ang disse tempene. Er iskald, men likevel evig optimist ;)

Kom plutselig på at min krem heter Progesta Care... Er det den samme som du har, tro?

Ellers da...hvordan er det med deg og magen? Kjenner du deg gravid? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...