Gå til innhold

Handlet julegaver i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemme hos en venninne:-)

De to store rosaene har et stort forbruk av sminke, kremer etc... og jeg har nå bestilt maaaaasse Mary Kay produkter som skal danderes i lekre etuier og pakkes pent inn - vet de blir kjempeglade for å få det i julegaver. Morsomt med små piker som har blitt unge damer og som liker dameting.......hihihi.....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å være i gang med noen gaver.Og gaver som kan brukes opp er toppen :)

Har selv Mary Kay håndpleie pakken....hehe...trodde jeg ble lurt på et homeparty for en stund siden.Men det er utrolig bra,og skikkelig produkter :))

Skrevet

De er skikkelige gode:-) Jeg sitter her med puselanker nå etter å ha skrubbet og smurt etter alle kunstens regler:-)

De er jo verdens største innen sitt fag, så kvaliteten er nok god:-)

Jeg handlet vilt og uhemmet, men får alt til innkjøpspris + mva og da er det ikke så verst alikevel;-))

..............sa hun for å trøste seg selv og lommeboken sin;-)

Skrevet

Har liksom følt meg forpliktet til å kjøpe i alle sånne homepartyer opp gjennom tiden.Og sittet igjen med all verdens unyttige plastduppedingser og bokser,rare nisser,kremer og stæsj.

Men akkurat dette produktet virker....og er effektivt på rue albuer,og tørre føtter også :))

Skrevet

Hihihi, kjekt at det snart er jul da, siden du sitter der med rare nisser;-))

Tror jammen jeg må bestille et sånt sett hvis det er like effektivt på rue albuer og tørre føtter også! Det funket jo flott på hendene:-)

Skrevet

Rare nisser med knudrete ansikt og potetneser som liksom GARANTERT er i ekte ull og tova i Hardanger er kastet for lengst ;)

Javisst virker det,bruker også den varmende salvetingen som man smører inn først,som fotkrem :)

Skrevet

Takk for tipset:-))

Og takk for at knudrete potetnesenisser er borte borte borte...............;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...