rutta tutta Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 er det flere som føler at pappaene ikke involverer seg nok i handling av utstyr? Tenker da på dette med å være med rundt og kikke på ting ? Kunne egentlig dratt og ordnet alt selv, men føler at noe burde vi ta sammen også. Men ikke alle menn liker butikker........... hvordan gjør dere det ?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Puh, hadde jeg bare visst det så skulle jeg svart deg ;-p Her sier sambo at "bare vent, vi skal handle inn snart. Kjøper det jeg vil uansett jeg, plutselig står det ei splitter ny vogn her..." HAHAHA, ja det vil jeg se med mine egneøyne først. Tviler på at det vil skje gitt... "Vente litt vente litt vente litt!!!" Blææææh....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Han er no med meg, men ikke alltid like interessert. Noen ganger finner han ting selv som vi bare må ha, og andre ganger kunne han ikke brydd seg mindre. hehe. Hør med han hva han vil være med å handle, er ikke vits i å presse han til handling, da blir det hvertfall ikke noen kjekk handletur
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 bare min sambo som synes det er like koselig å se på utstyr og kjøpe inn? Det er jo en viktig del av foreberedelsene
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har shoppa med veninner, orker ikke å gå med en utålmodig mann hehehe. Han satte inn så mye penger jeg trengt på shopping så har jeg ordnet alt baby utstyr, han er kjempe fornøyd med handlinga mi. Og det er jo virkelig å bidra, for baby utstyr er dyrt, har brukt masse penger:o) Elsker å se i butikker å gå med veninner. Han har kjøpt 2 ting alene recaroo bil sete og en kul body:o) Han har kommet å hentet meg og hjelpt til med bæring når jeg har shoppet for mye. Skrudd opp barne senga osv osv. Tror han kommer til å handle når prinsen kommer. Han har vært med på baby butikk innimellom...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Min samboer er ikke akkurat hyper på å være med å handle greier, men når jeg først har fått han med så finner han både det ene og det andre som han syns vi bør ha. Ikke få ganger jeg har måttet overtale ham til å la være å kjøpe enkelte ting. Finnes mye unødvendige greier som kan se ut som er artig å ha når du er i butikken. Han har handlet en ting på egenhånd, og det var sånn bilbeltegreie for gravide. Vi har jo i ettertid funnet ut at Trygg Trafikk faktisk ikke anbefaler kjøp av disse, da tester har vist at de ikke er særlig effektive, men det var da omtenksomt av ham å kjøpe. Ikke kunne han vite dette heller, jeg visste det jo ikke selv engang.
Bystedt Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har jobbet i tre år i bransjen og samboer sier at hvis jeg kommer hjem med noe han ikke liker eller synes er unødvedig så gir han beskjed. Det har bare vært positivt å få styre med dette alene. Han har vært SÅ glad å intressert når jeg har vært på shopping. Eneste kravet han hadde va att det måtte være NOE rosa siden det er ei prinsesse. Det synes jeg va litt søtt :-) Jeg viset han produktforslag på nettet så trengte han ikke å være med på butikken. Han er en knupp!
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Min mann har vært med på å kjøpe seng, vogn , bilsete og vognpose, samt noe klær. Vi pusser opp rommet sammen og han er med på så mange kontroller som mulig. MEN med første man derimot, var jeg sammen med en julenisse som ikke engsjerte seg i 1 sek. Fy jeg var sur, jeg kjøpte absolutt inn alt selv, pakket opp og monterte selv osv. Når han skulle hente meg og lillegutt på sykehuset presterte han å komme med vippestolen i stedenfor bilstolen!!!! Trenger vel ikke forklare noe nærmere hvorfor han ikke er far til mitt neste barn hehe !
saray Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 syntes det er kjempedeilig å gjøre det selv jeg da.han er glad til at vi får det i hus.han gleder seg til nok en baby i hus men driter i bunn og grun i hva slags vippestol og vogn vi har .mannfolk er jo ikke glad i å handle da så det er mye bedre å ha med mamma eller en venninne
amy_de Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Vetlis: Hehehe, synes jeg ser han stå der klar med vippestolen. Utrolig bra! Skulle nok ønske mannen min var litt mar opptatt av innkjøp, men skjønner at han ikke engasjerer seg like mye som meg i absolutt alt. Han er med iallefall, og er stort sett enig i det jeg synes vi trenger. Det er jo deilig da!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Samboeren min engasjerer seg veldig i kjøp av utstyr, noe jeg synest er kjempe koslig! Her en dag kom han med en pakke til meg. -Det er noe du har ønsket deg! Da jeg pakka opp var det en brystpumpe! Trodde jeg skulle le meg ihjel!
*Vetlis* Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 amy_de! kan love deg at jeg ble rimelig hissig, for som om ikke det var nok, hadde han tatt md niesen sin også, så det var ikke plass til meg og ungen i bilen (hadde en del bagasje, siden vi hadde vært på sykehuset en stund)... Så jeg måtte ta vogna å gå til byen, leie bilsete osv... trodde jeg skulle klikke i vinkel!!!! MØKKAMANN!!! Men kan le av det nå, når jeg er gift med verdens beste mann :-)
Dina1 Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Samboern e veldig engasjert i de store tingan til ongen som seng, vugge, bilstol osv. Men klær syns han ikke e like artig, vet ikke helt koffer;) Men det syns jo eg e superartig å handle,så det går bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå