Gå til innhold

Å guri jeg har ryddet i klærne til barna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt inn den annonsen på finn.no.... Kjempe-respons altså! Så virkelig å anbefale om noen andre har klær de egentlig skal kvitte seg med!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, hvilken pris selger du til da? Jeg la ut annonse, og maken til manglende interesse... Lurer på om jeg har dårlig smak ang. klær.. hehe... Fikk solgt reimadressen uten problemer men resten av klærne solgte jeg bare litt av. Folk forventer jo at jeg skal komme til dem med klærne da de handler for 100 kr... Trodde nesten jeg skulle knekke sammen av latter da.. hehe... Etter å ha solgt klær for 240 kr så ga jeg bort resten sammen med de klærne jeg ikke prøvde å selge. Så nå er det en barnehage i Oslo som koser seg med masse nye klær og dele ut til de som går der og familiene i hjemlandet.

Skrevet

Fra 10-50 kroner plagget/settet.... =)

Kunne lagt ut linken her, men er vel strengt tatt ikke "lov" (selv om mange gjør det, hehe)

Mange som har handlet.... Sender 3 pakker imorgen =)

Skrevet

La ikke ut priser i annonsen jeg da.. men fikk solgt det jeg fikk spørsmål om... Men det var mer pes enn hva det var verdt så siste gangen for min del :o)

Skrevet

Ja, det er jo klart kjekkere å få solgt tingene. Dumt hvis det bare blir pes som du sier........

Skrevet

ikke dumt.. Har en haug på loftet jeg også men satser på at noen rundt meg snart får en pike jeg kan kaste dem på;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...