julesklia Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Leste på skravle hvor sunt du spiser Har du ikke lyst på, passer vekta eller har du sterk selvdisiplin?
Eat sardines and die Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Er ->>- noen andre enn >> og er finnes det en << også? Litt forvirrende med de tegnene..............
Gjest ->>- Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg liker ikke tradisjonelle godterier noe særlig. Vi er opptatt av sunn mat, ut fra et helseperspektiv - ikke et slankeperspektiv. Vekta er fin, tror jeg. Ren sjokolade, ren lakris og marsipan er helt ok - men det hører liksom fest/høytider til. Ja, jeg har ganske sterk selvdisiplin. Men føler ikke at jeg må disiplinere meg til ikke å bedrive snopforspising, liksom. =)
Gjest ->>- Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg går glatt ut fra at alle er meg inntil det motsatte er bevist.
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Montro om du har noen djevelsk gode oppskrifter på lur? Eller er du en slumpkokk med alt for god fantasi? =)
julesklia Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ups, jeg fikk til enda en variant med en ekstra strek Jeg er vel heller undervektig, men snoper hele tiden i tillegg til den vanlige maten jeg spiser. Selvfølgelig ikke sunt, men også veldig dyrt. Rent misunnelsesverdig at noen greier å beherske seg - hehe
Gjest ->>- Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Mest det siste, men jeg har liret av meg en del oppskrifter på skravle- i ny og ne. Jeg tror ikke jeg orker gjenta meg selv, men det kan tenkes at selv den grudårlige søkemotoren her kan finne dem. Spinat til folket.
Libido- Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Vel, jeg får søke på nicket ditt og se hva som dukker opp.
Gjest ->>- Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Det er en grunn til nickvalget, liksom. Men prøv pila.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Det har ingen ting med å beherske seg når man ikke liker det - i motsatt fall er jo jeg misunnelsesverdig selvdisiplinert når det gjelder tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå