Gå til innhold

Hva synes dere om yrket vekter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo mindre utdanning enn lastebilsjåfører tilogmed:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey.......det har jeg sett en film om. Det er for sånne som ikke kom inn på politiskolen men som har et sykelig behov for å tro at de har makt og posisjon. Lettvint løsning for tapere.

Skrevet

Som regel ufaglerte med et 3-dagerskurs innen vekteryrket!! lav strykprosent på disse studiene og egner seg godt til de som faller utenom ordinært arbeidsmarked:-)

Skrevet

Mine fordommar mot vektarar er endå større enn mot lastebilsjåførar. Vektarar er stort sett psykisk sjuke og fulle av steroidar og anna drit. Vidare eig dei ikkje styring på privatliv og økonomi.

Ha, ha. Dette var morosamt. Kom med fleire yrkesgrupper, herleg å vere fordomsfull.

Skrevet

ja.. hvorfor skal en gidde å ha respekt for en person med 6 ukers vekterkurs å slå i bordet med??? Latterlig!!

Skrevet

oi det var mye flott lesning om mannen min.

Skrevet

....og så greidde vi alle under en kam...

Skrevet

Så så lille venn..................det går nok bra. Hvis du jobber hardt med deg selv vil du nok opparbeide respekt for ham igjen.................hehe!

Skrevet

Ei jeg kjenner har netopp tatt det kurset og jobber nå som sikkerhetsvakt på en flyplass. Hun er forøvrig bifil, har det en sammenheng altså?

Skrevet

Sikkert. Alle vekterne jeg kjenner er brautende homodamer. Men det er nok mer fordi jeg kjenner mange brautende homodamer enn fordi jeg kjenner mange vektere, kanskje.

Skrevet

Signerer ete sardiner og dø sitt innlegg... That pretty much sums it up...

Skrevet

jeg syntes det var enormt deilig når jeg var tissatrengt og jobbet alene i butikk, jeg kunne bare ringe etter en som kunne passe butikken for meg mens jeg gikk på toalettet.

det er et variert yrke har jeg hørt. utdannelse har egentlig ikke noe så si så lenge folk trives med det de gjør. kjenner flere som jobber som vekter mens de tar seg utdannelse.

Skrevet

Er ikke det et greit yrke da? Ville heller vært vekter, enn å sitte i kassa på Rema;-P

Vurderer HI å ta seg et kurs, kanskje??

Skrevet

Haha, det er omtrent like mye utdanning..Ser at dere vet hva dere snakker om:) Det er et veldig variert yrke. Ganske moro.

De fleste som kaller oss maktgale og whatnot har blitt stoppa for nasking en gang eller to:) (heeey, det var jo baaare en sjokolade, eller baaaare en ølflaske)

Skrevet

Vektere er utrolig snille mennesker for de som ikke har gjort noe galt. Tror de fleste her som slenger dritt om det yrket faktisk drømmer om å bli vekter. Så kjære vektere, stå på videre, dere gjør en glimrende jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...