Gå til innhold

Fysioterapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sendt til fysio av lege pgr, av store smerter i ryggen. Er i uke 30, så det er vel ganske vanlig.

Synes det er veldig dyrt.. Har henvisning fra lege, og betalte 300 kr. for første gang og ellers 200 for 30 minutters behandling.

Er det riktig man får det gratis om man har bekkenløsning? Hvem kan skjekke dette? For har mistanker om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykmeldt pga bekkenløsning nesten hele sv. skapet og jeg ble henvist til fysioterapeut..

Dette skal du få gratis hvis det står på henvisningen og sykemelding at du har BEKKENLØSNING MED GANGVANSKER. Hvis det kun står bekkenløsning så har du ikke krav på gratis behandling..

Ta en prat med legen din om dette, for det er dårlig gjort av h*n å ikke skrive dette da alle fysioterapeuter vet at dette er tilfelle.

Det var forresten fysioterapeuten mnin og JM min som fortalte meg dette, så jeg fikk legen min til å forandre det for meg..

Håper det ordner seg for deg da:)

Skrevet

man får også frikort etter x-antall behandlinger... men det tar jo tid (og penger da) 15 behandliger eller no..

snakk med legen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...