Gå til innhold

Andre med mensmurringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet tidligere her om det... men er det flere som tenker at det kan være symptomer....til en evnt graviditet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at forandringer er bra når man venter på og bli gravid, jeg er i min 2 pp og har rare "murringer" i magen, skal teste til onsdag, så er veldig spent:)

Skrevet

hehe.. tenkte akkurat på om jeg skulle skrive et innlegg om det :)

Jeg er ca 2 dager forbi EL.. og nå har jeg litt vondt nederst i magen.. Helt sikkert altfor tidlig å kjenne noe.. men du vet.. man tror ALT er symptomer!! hehe..

Så har jeg himla såre brystvorter!

Hvor er du i syklusen da??

Skrevet

hei!:) he mensmurringer i ryggen.. veit ikkje når eg har el, men synst eg kjente de en uke etter mens,. kan hende eg har tidli el..?

er 2 uker til ikm.. vet ikke om det er muli og kjenne sympromer nå?

Skrevet

Såre brystvorter.....BRA TEGN!!!!! Litt vondt nederst kan jo også være et symptom visst du ikke har merket det før.....

Skrevet

hehe sant det... veeeeldig psykisk dette her tenker eg.. men har faktisk veldig vondt i rygg og nede i magen... fikk mens 8 oktober. blødde i tre-fire dager... så blødde jeg to uker seinere . sikkert under el.... når skal du teste då ann??

Skrevet

Takk!! Der ga du meg litt håp :) Merkelig følelse i magen... ikke akkurat mensmurringer heller.. vanskelig å forklare. Men har ikke kjennt det før da :)

Håp håpe!!!!!

Skal teste om ca 2 uker.. lenge å vente!

Skrevet

du da klompen? blødde du mye under el da?

Skrevet

blødde faktisk litt ja... men ikke så rødt som da når jeg fikk mens... mer rosa brunt egentlig...

Skrevet

hmm. kan vel være pga el.. Ca 2 uker etter el kan du teste. Jeg skal teste 11 nov!

Skrevet

No idea - men jeg går med murringer, hatt det siden EL 21/22 okt.Har ikm til helgen. men har lyst til å teste i dag egentlig ;)

Skal jo ikek det da, men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...