Gå til innhold

Hva er du stolt av? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så mange tråder om å være stolt av å amme/ gi mme - så er jeg stolt av at jenta mi vokser som ugress på en blanding av mm, mme og grøt. Er stolt av at jeg og samboeren min har kommet så langt som vi har, med en håndfull barn, eget hus og at vi fortsatt elsker hverandre tiltross for at hverdagen kan være både hard og hektisk. Er selvfølgelig stolt av alle barna mine.

Blir litt trist av å se at noen til enhver tid må rakke ned på andre over småting som amming, mme, påkledning, merkeklær (reima, troll, etc.). Jeg er vel ikke den eneste som kan klappe megselv på ryggen for godt utført arbeid - selv om jeg ikke bruker trolldress til ungene, ikke vasker huset hver fredag og ikke er så nøye på om måltidet består av mm eller mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stolt av de to skjønne gullungene mine!

Jeg er stolt av meg selv som klarer unger, hus, og eget firma med masse jobbing, og jeg er stolt av å ha klart å brutt kontakten med min manipulative mor som bare ødelegger for meg.

Jeg er stolt av sambo som gjør alt han kan for at firmaet vårt skal gå bra og for at han er hjelpsom.

Skrevet

jeg er stolt av å ha født en fantastisk flott sønn, at han vokser og trives og er ett oppvakt og harmonisk barn, at jeg klarer å være den mamman han fortjener og at jeg klarte det alle trodde jeg ikke skulle klare.

Skrevet

jeg er stolt over å endelig ha tatt mot til meg å flytte fra den dusten jeg var sammen med.

Og så er jeg stolt over å ha værdens skjønneste lille gull, som vokser og trives og har det kjempefint.

Skrevet

Stolt av jenta mi!

Stolt av mamma`n min

sambo, og meg selv, som hittil har klart oss så bra som 1.gangs foreldre! Og stolt av at vi har klart å lage et så nydelig jentebarn, som er snill som dagen er lang,frisk og velskapt! - at jeg klarer ting jeg ikke trodde helt jeg kom til å klare!

Stolt av at jeg fortsatt er røykfri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...