handygirl Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har hatt den nesten ei uke. Det var ikke vondt! Jeg blør nesten ikke! Kunne ha sex allerede dagen etter! MEN... Lurer på: Det står at den skal sjekkes av lege etter en tid og deretter 1 gang pr. år. Hvor lenge skal det gå før den sjekkes første gang? Dere som er/var misfornøyde med spiralen, når begynte problemene? Er det ellers noe jeg må huske på?
hund&barn@fullrulle Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Tror jeg sjekket min etter 6 uker jeg... Jeg er forresten kun fornøyd. Hatt 4-5 mens på ett år og da holder det med truseinnlegg i 2 dager Hi hi
NoDoubt Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tror jeg ble satt opp på kontroll etter 2 måneder. Jeg hadde litt småblødninger nesten hele tiden. Var greit nok det, brydde meg ikke noe særlig. 1 år etter jeg satte den inn fikk jeg en kraftig blødning som varte i 2 uker. Hadde 2 uker opphold. Fikk ny kraftig blødning, etter 1 uke gikk jeg til legen og tok den ut. Blødde enda 1 uke. Nå bruker jeg nuva-ring og er fornøyd. Men skulle itt mye for å sluppet mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå