Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 at Ronja Røverdatter burde vært freda for dubbing????? Måtte lide meg gjennom filmen med norsk dubbing i dag og begynte nesten å grine
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 er jo en bra film, så for de som ikke kan lese teksten eller skjønner språket og sånt så er det jo bra.. Men dubbing generelt ødelegger filmene :/
Linaria Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke sett den dubbet... Men synes faktisk at når det gjelder skandinaviske filmer, holder det at de er tekstet. Språkene våre er tross alt ikke så uforståelige for hvernadre... liker forøvrig tekst på all film, også norske. Da kan jeg tygge potetløv uten å måtte sette volumet på max
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå