Gå til innhold

Er det flere enn jeg som syntes


Anbefalte innlegg

Skrevet

at Ronja Røverdatter burde vært freda for dubbing?????

 

Måtte lide meg gjennom filmen med norsk dubbing i dag og begynte nesten å grine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo en bra film, så for de som ikke kan lese teksten eller skjønner språket og sånt så er det jo bra..

 

Men dubbing generelt ødelegger filmene :/

Skrevet

Har ikke sett den dubbet...

 

Men synes faktisk at når det gjelder skandinaviske filmer, holder det at de er tekstet. Språkene våre er tross alt ikke så uforståelige for hvernadre...

 

 

liker forøvrig tekst på all film, også norske. Da kan jeg tygge potetløv uten å måtte sette volumet på max :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...