Gossip Girl Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Skal på 3d ul der neste uke, og er kjempe spent. Hva slags erfaring hadde dere derfra? Fikk dere se klare bilder av babyen deres? I hvilken uke var dere der? Jeg er i uke 32, og vil være i uke 33 når jeg skal dit.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Heisann, jeg var der i uke 27 (eller 28?) Våre bilder ble fryktelig dårlige. Ser bare skumle ut. Men tror ikke det var noe galt med hverken lege som tok bilde eller utstyret de brukte:-) Sikkert bare babyen vår som var litt urolig. Trodde at uke 33 var litt for sent jeg? Lykke til i hvert fall:-) Alltid fint å få se den lille da, selv om vi ikke fikk så mye valuta for pengene.
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Har vært på 3d, ikke der men majorstuen.. Var så lei meg etterpå, bildene var grusomme, skumle osv.. Hadde store forventniger. Jeg og samboer fikk litt støkk Gikk å klagde fikk ny time, fortsatt ikke bra men da gikk han legen gjennom ansikte bit for bit, nesa så ut som ett hull og øya langt unna.men når vi tok bir for bit var alt normalt. Var vannet og morkaka som gjorde ugang på bildene..Bare vær forberedt på at ikke bildene er bra, selv om de kommer nydelige ut.. Har sett masse fine bilder å. Håper det går bra for dere. Fikk bekreftet at vi fikk gutt, dt var vel det som var positivt, for da var det bare å shoppe blått, siden vi har jente fra før av.
Gossip Girl Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar :-) Har også hørt at man får best bilder mellom uke 28 og 32, og at uke 33 kan være litt i seineste laget, men jeg gleder meg uansett til å få sett litt mer til jenta vår. Det hadde jo vært moro å få bekreftet at det er ei lita jenta som gjemmer seg i magen. Vi har en gutt fra før, og denne gangen har jeg gått litt amokk og kjøpt rosa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå