Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sjekker deg vell kun når de tror det skjer noe...

Skrevet

er vel ikkje "vanlig" om det ikkje er noen spesiell grunn til det

Skrevet

leser om noen som var på sykehuset og ble sjekket den dagen de hadde termin... og ved overtid sjekkes man kanskje? og så hører man om de som blir strippet.... Trodde kanskje det var vanlig at man sjekket etter modning og åpning på kontroll, om man trodde det ikke var lenge igjen. Kanskje bare jeg som har missforstått da..

Skrevet

hvis du spør så sjekker de,ingen problem det tror jeg :)

Skrevet

Første gang sjekket de meg samme uken som termin (4 dager før).

Nå sjekket de meg i uke 37, men dette fordi jeg har mye kynnere og ønsket å se om d var "virk" i de.

 

Viss du føler at noe har begynt å skje der nede hadde jeg bedt om hun kunne sjekket... Det er veldig spennende å høre viss d virkelig er igang ;) Jeg har nå 2cm åpn. sentrert livmor og festet hode. Kjempespennende!!

 

11 dager igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...