Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 tulla spyr å spyr men sprenge vekt kurven så ingen er tat meg alvorlig før jeg virkelig slo ned å sa dette er ikke normalt.....de fant ut på sykehuset de skal ta rønken me kontrastveska for å sjekke lukkemuskelen...måle ph verdien i magasekken...fant bilyd på hjertet så skal sjekkes ut og hun har en kul i pannen legen hennes mente var en fett klump,men som sykehuset sa var mest sansynligvis en cysye med hud,hår en såkalt tvilli8ng....dette må og tas rønken av...stakkrs jenta mi...jeg er så pinglete av meg så jeg håper vi sover godt i natt selv om vi fikk høre at hun hadde bilyd som er ganske normalt for de små...legen hadde vel ikke sendt hennehjem hvis det var misstanke omnoe skummelt vel...?? måtte bare lufte dette litt.....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Kan ikke noe om dette, men de hadde nok ikke sendt dere hjem dersom de ikke mente det var forsvarlig. Veldig bra at du stod på ditt slik at dere får sjekket problemene nå! Vil bare få gi deg en klem og ønske lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg ville tro at legene er så profisjonelle at de sender dere ikke hjem hvis det var noe galt med barnet deres. men håper det ikke er noe alvorlig med barnet deres.. lykke til videre.. =)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 De hadde nok ikke det =) Bilyd på hjertet er vanlig. Sønnen min hadde også dette. Når er det evt ny sjekk? spyr hun hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 hun spyr så og si hele tiden,veldig kvalmen om morgenen så da brekker hun seg bare ved brystet...venter på tlf fra sykehuset nå idag kor di skulle ordne rask time til rønken.....så iløpet av uken var jeg garantert sjekk av alt.jeg reknet ikke med di sendte meg hjem hvis det var uforsvarlig,men jeg kjente stikket da di sa alt så at jeg kunne reise hjem og di tok kontakt i dag...
Gjest Ut på tur Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Min oppfattelse av sykehusene er at de er livredde for å gjøre noe galt når det gjelder babyer. Tenk deg den overskriften på alle aviser "baby sendt hjem" Dersom du er veldig nervøs skal du ringe til sykehuset og snakke med noen der. Du som mamma har ALLE rettigheter på din side. Ring og si noe sånt som "nå har jeg ligget og tengt i hele natt på dette med bilyden på hjertet og jeg er så bekymret. Kan dere forklare meg litt mer grundig hva dette er? " Stå på, du har jo allerede erfart at det lønner seg Godt dere nå får hjelp. Hun skal nok klare seg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå