DoubleTrouble Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Er det noen som har tips til farsdagsgave til pappa`n vår? Hilsen tvillingene Aaron og Mia på 4 mnd.
loppelaura Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Husker at jeg ett år kjøpte en sånn kaffekrus som det står at han er verdens mest dyrebare pappa på, den bruker han mye å syns at det var en veldig fin gave, dette året vet jeg ikke enda, jeg å tulla vår får vel gå ut å kikke en dag :-)
Nanna:-D Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hva med ett blad el en cd og en boks med smågodt? El ett års abo. på ett bilblad el pondus el no.... Husker vi alltid pleide å gi pappa en cd el film og smågodt..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg kjøpte kaffekrus med bilde av poden på i fjor, og det kruset har han brukt MYE!
mor.monsen Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 www.verdensbestepappa.com De har kule pappa t-shirt. Thomas skal får Turboneger boka. Han fikk t-shirten for en stund siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå