Bea- Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 og med usunnt mener jeg alt som er usunnt... Ikke en kneipbrødskive med gulost:D Må innrømme at det blir nesten aen hver dag. Helt utrolig og tenke på. I går hadde jeg en usunn middag altså pizza. Og i dag hadde jeg meg en liten sjokolade:( Tenker ikke over det før jeg spiser det, men etter på!
nr2eprins Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hver eneste dag.. blir så sur på meg selv (
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Mer eller mindre hver dag, og jeg skjemmes ( Var sååå flink før, men nå er jeg gravid og har ikke lyst på noe annet enn dritt (
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hver/annenhver dag i dårlige perioder. Spes hvis pizza (selv hjemmelaget) blir regnet som usunn :o// Men så er det kanskje ikke så rart at jeg har minst 10kg for mye heller ( Noen som har litt selvdisiplin til overs?
Gjest ->>- Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg synes en kneipbrødskive med gulost er usunt ... og vil langt heller spise meg mett på vår hjemmelagede pizza enn på kneip. Men ut fra definisjonen snop, søtsaker og junk food, kanskje en gang annen hver uke.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Annenhver time i snitt kanskje?!? Uff er ikke håp for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå