Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere noe usunnt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og med usunnt mener jeg alt som er usunnt... Ikke en kneipbrødskive med gulost:D Må innrømme at det blir nesten aen hver dag. Helt utrolig og tenke på. I går hadde jeg en usunn middag altså pizza. Og i dag hadde jeg meg en liten sjokolade:( Tenker ikke over det før jeg spiser det, men etter på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver eneste dag.. blir så sur på meg selv :o(

Skrevet

Mer eller mindre hver dag, og jeg skjemmes :o(

 

Var sååå flink før, men nå er jeg gravid og har ikke lyst på noe annet enn dritt :o(

Skrevet

Hver/annenhver dag i dårlige perioder. Spes hvis pizza (selv hjemmelaget) blir regnet som usunn :o// Men så er det kanskje ikke så rart at jeg har minst 10kg for mye heller :o(

 

Noen som har litt selvdisiplin til overs?

Skrevet

Jeg synes en kneipbrødskive med gulost er usunt ... og vil langt heller spise meg mett på vår hjemmelagede pizza enn på kneip.

 

Men ut fra definisjonen snop, søtsaker og junk food, kanskje en gang annen hver uke.

Skrevet

Annenhver time i snitt kanskje?!? Uff er ikke håp for meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...