Gå til innhold

Tar imot tips til tvillingdåp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen der ute som har noen tips til meg til hvordan jeg skal ordne en tvillingdåp? Dette er snakk om jente og gutt. Hvilke farger skal jeg gå for og hvordan pynter dere og ordner bordet? Hvem ber dere? Tante, onkler søskenbarn, venner..? Har vært inn på dåpssiden.no og sett men vil gjern høre fra noen tvillingmødre der ute som har vært igjennom det. Håper på mange svar.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har ikke tvillinger selv, men kan du ikke bruke hvit og grønn som farge ? Eventuelt både lyseblått og rosa

Skrevet

Hei!

Takk for tipset:)

Skrevet

hei.. har tvillinger selv men jeg har to jenter.. så ikke no problem m farge for meg.. det vi gjorde var å lage bordene som en hestesko.. hva med å ha rosa i en ende og blått i den andre så møtes fargene på midten.. tror dt hadde kunt vært fint.. bare et forslag.. lykke til m den store dagen..

Skrevet

Hva med litt sånn annen hver... blå til menn å rosa til damer sånn ala brullup

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Takk til alle som har svart meg:)

Skrevet

Hei og god morgen...

Vi hadde ikke dåp, men navnefest for jentene. Vi var også litt sent ute. de var 11 mnd når vi hadde festen.. Men det gjorde ingenting, vi hadde en fantastisk dag men familie og venner..

Fargen på dekorasjonene var jo ikke noe problem, men jeg var så lei av den babyrosa fargen at jeg valgt alt i cerise rosa.

Du kan bruke hvite duker og rosa/blå dekorasjoner lys/servietter om hverandre. Du kan få tak i både rosa og blå blomster, eller du kan bruke kun rødt..

Et lite koselig tips; lag små gaver til alle gjestene, vi hadde kjøpt mykt godteri skum som vi pakketinn rosa tyll og hvit sløyfe med et kort av tvillinger som det stod tusen takk for at du kunne komme, klem fra Amanda og Jessica.. Dette er en tradisjon i Nederland i bryllup. dåp ol og alle gjestene syntes dette var veldig koselig.. (min sambo er fra nederland)

Lykke til.,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...