mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 når folk som ikke ammer skriver "så slipper jeg å dra frem puppen i tide og utide" Vet ikke hvem det er mest trist for, men. Hvorfor skal vi diskutere for eller mot mm/mme til vi blir grønne? Jeg er glad jeg får til å amme, jeg synes det er fint at jeg har melk enda, og om jeg mister den i morgen så bruker jeg glatt mme. Samme det, så lenge mini får maten sin og er fornøyd. Men jeg synes det er teit at folk sier jeg jeg drar fram puppen i tide og utide.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Skulle ønske jeg kunne dra frem puppen i tide og utide jeg... hehe... men Anniken blir nok ikke mett av det nei! så her drar vi frem flasken i tide og utide isteden... folk må da vel få dra frem matinnpakningen når de vil, om det er en pupp eller en flaske?
Linda-Kristin=) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 syntes det var koselig jeg å dra frem puppen i "tide og utide" når han var liten og ville ha den... nå ser det ut som at han er litt mer fornøyd med flaska si og det synes jeg er litt trist... menmen så lenge han er mett så er han og vi fornøyde;)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Helt enig med deg mayaya.
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jøss, det var her jeg postet den ja.. Skulle jo på småtroll da.. Jaja. Kan være trist her også jeg :-p
Carnivale Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Virker som mange tror det er pes å amme, eller i det minste at de later som de syns det er pes...for å forsvare at de selv bruker mme. Som om det er noe å forsvare liksom. Jeg har venner som ikke har ammet, og SAMTLIGE av de har vært fanatiske anti-ammere, som hele tiden går og gnåler om "ammehysteri" og "ammenazier" og sånt piss. Blir helt matt jeg, jeg legger meg ikke borti hvor ungen deres får maten sin fra, hvorfor skal de legge seg bort i hvor MIn får sin fra?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kjenner også flaskemammaer, men de er ikke antiamming
ALIICE Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Fullamma selv i 5 mnd, men syntes det var no skikkelig pes! Syntes jeg satt ute med puppen hele tiden. Venninner som gav flaske visste hvor mye barnet hadde fått i seg, og gav da mat hver 3-4 time. Vurderte mange ganger å slutte, men holdt på pga ammehysteriet. Det var en drøm når mini begynte med fast føde!
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 jeg skulle ønske jeg hadde kunnet dra ut puppen i tide og utide jeg da...hadde ikke nok mm så han fikk mme i tillegg i 6 mnd før han kun fikk flaske. litt trist, men sånn ble det nå!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Tror du har misforstått dette uttrykket å dra fram puppen i tide og utide. Folk flest ser jo ikke ned på deg fordi du ammer, og dermed må ta fram puppen på forskjellige steder...tror de som sier at de slipper å dra frem puppen i tide og utide mener at dette er en bra løsning for dem fordi da trenger de ikke dra frem sine egne pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå