Crazywoman Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har INGEN venner som er gravid eller skal ha barn..... Og kan ikke tenke meg noe kjedligere enn å gå graviditeten og ikke minst barselperioden alene.(derfor bra med dette forummet:)) Bor selv i Mathopen:) Dere?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er fra bergen, men har akkurat kjøpt hus på Osterøy Sambo er i militæret så har blitt noen laaange uker alene Men begynner å nærme meg slutten jeg da =)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg bor i Bergen vest men er ikke gravid enda da.. holder til på "mannen ikke klar" - forumet.. Håper snart å komme meg inn på Bli gravid Er du langt på vei da?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp, bor i Morvik fr tiden.. ikke så lenge igjen, 3 uker og 4 dager... du da?
volvo-mamma Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 mathopen Jeg er oppvokst i loddfjord men bor nå på lillesotra.. Det er masse åpnebarnehager rundtom så man blir ikke alene om man bare oppsøker dem, det er kjekt for både moe og barn Jeg har gått i åpen barnehage med begge mine, er nå gravid med nr 3... Hvor gammel er dere/ du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå