Gå til innhold

Folk med same yrke i samla flokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er frykteleg. Burde vore ein regel som tilsa at det berre var lov med ein representant frå kvar yrkegruppe i eikvar gruppe/forsamling. Slik kunne ein hindra dødskjedelege samtaletema og heller komt opp med noko saftig slarv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså??? skal du hetse samene også nå da???? din ekle vestlandsbølle der du er:-)

Skrevet

Å vere same er meg bekjent ikkje eit yrke. Ergo kan det vere så mange samar det berre vil i ei gruppe, så lenge ikkje fleire enn ein driv med reindrift (då kan det ved nærare ettertanke bli litt vanskeleg å danne grupper beståande av yrkesaktive samar).

Skrevet

Diskuterarar ikkjjje me folk som ikkkjjje skrivarar retterleg norsk!

Skrevet

Å være same er faktisk et yrke vennen:-) Vi har fiskesamer og reinsamer... Dette er yrker som faktisk man må ha et yrke som same for å utføre:-)

Skrevet

Om du likar det eller ikkje er nynorsk eit av skriftspråka her i landet. Dersom du ikkje er istand til å diskutere med folk som skriv nynorsk vil eg tru at evnenivået ditt er ganske lågt, og at du truleg ikkje har så mykje å bidra med i ein diskusjon.

Skrevet

glem det!!! samer er en yrkesgruppe bestående av samer!! Bare les inne på NAV sine sider, så ser du at i Fylkene Finnmark så er faktisk de største trygdeutbetalingene hos yrkesgruppen samer:-)

Skrevet

jeg har vel ikke tatt for meg ditt handikapp med skriftspråket.. ikke lite frekk du da:-)

Skrevet

Ikkjjje du heller som hetsarar samane! Rasist er du! Din nynorsking!

Skrevet

Den var ikkje til deg, men til den skoddehauken over som har ein hjerne som går i zikkzakk.

Skrevet

heyy heyy.. litt mye østrogen i lufta her inne:-)

Skrevet

Det er vel med nynorsken som med samene.... Utdøende.....

Skrevet

Bare nynorsken dør ut først!!! hvem skal ellers undeholde oss nordmenn med blåaktige kostymer når de skal redde vernede lakselver for videre kraftverkutbygging:-)?

Skrevet

Jamen, tenk på ante da!! Lurer på hva han driver med? Kanskje HI vet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...