Giinaღ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har noen erfaringer med temping og graviditet? Jeg har hatt påvist EL med EL-test, men synes ikke mine temper har steget noe etter det jeg tror har vært EL. Noen som har erfaringer??? kan det være snakk om sååå lav temp-stigning eller er det rett og slett tegn på manglende EL??? buhuu....begynner å bli litt engstelig da. Må bare si at jeg ikke har tempet daglig, kun innimellom og de varierer mellom 36.4 - 36.6
nr2-imagen:) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Du må tempe hver dag på samme tid for å kunne se det
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det var veldig jevn og fin tempratur! Men du vil nok se et godt hopp etter EL. Så hvis du ikke har hatt tempstigning ennå, tror jeg ikke at du har hatt EL. Jeg personlig stoler mer på temping enn testing. Hvis jeg var deg ville jeg tempet hver dag, da tempen kan være litt varierende, så en må se på flere temper og tolke hva som ser ut til å være gjennomsnittet. Du kan jo også se på FF-listen som ligger her hvordan tempen til noen av de andre her inne ser ut.
Giinaღ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hm... ja, da spørs det om ikke egget har latt være å løsne denne mnd. for IKM er jo nå førstkommende helg. Har forsåvidt hatt en superstressende mnd. så jeg er ikke veldig overrasket. Håper isåfall at det er det som er grunnen... jaja, takk for svar iallefall!!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Men har du tempet gjennom hele perioden da? Det er jo ikke uvanlig at en har en og annen period uten EL også da, som du sier. Men får jo heller håpe at det er litt unøyaktig temping som gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå