-maymor- Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vi mistet vårt barn i magen. Nå sier mannen at han ikke var klar for det barnet vi mistet og at han ikke er klar for at jeg skal bli gravid igjen med det første. Lei meg...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Åh, så trist å høre! Kanskje mannen din bare er lei seg for tapet og ombestemmer seg når han har fått litt tid? Men hadde det vært meg hadde vi snakket skikkelig ut om det, og så sett det an. Huff, kan ikke forestille meg hvordan du har det. Men lykke til!
Tussa og Sofie Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det var leit å høre om! SKjønner at du er kjempelei deg, selvfølgelig for at dere mistet den lille, men det blir en ekstra sorg nå man opplever at den andre ikke vil prøve igjen. Uff, vet ikke hva jeg skal si, kan jo tenkes at han endrer mening bare han får litt tid på seg nå. Klemmer og lykke til!
Gjest dagdrømmer Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Stakkar... på en måte verre å føle seg alene om noe når man skal være sammen om det... Håper det ordner seg for dere med litt tid. Stor klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå