Gå til innhold

uff :( hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert i skikkeli dritt humør i hele dag... sånn lei meg..

typen jobbet overtid og kom hjem til en sur kjerring...

Har så lyst å gjøre det godt igjen, for han gjikk å la seg nå i sta, sikkert for jeg har vert så sur...

Noen tips for hva jeg kan gjør for å gjøre det godt igjen??

Har lyst å overaske han me noe, og gjøre han blid igjen...

synest synd på han :( off er lei meg for at jeg har vert sånn mot han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å si unnskyld til han,si at du ikke kan for at du er sånn nå, si at du er veldig gla i han og ikke vil være uvenn med han.

Viss han liker pondus bladet, gi han et overraskelse abonnement på bladet for 1 år, det gjorde jeg å mannen min syns det var det kuleste noen hadde gjort, alle på jobben missunte han dama da ;-)

Skrevet

Off..jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg kan selv kjenne meg igjen i å være furten og gretten og tenke mest på meg selv for tiden, og f.eks. være sur på sambo fordi han kommer sent hjem - uten å tenke på at han faktisk har jobbet hele dagen og fortjener å få slappe av når han kommer hjem. Jeg pleier å gjøre det godt igjen med å løpe på butikken (ligger rett over gaten så tar 5 min.) og kjøpe noe jeg vet han liker veldig godt. Evt. bare sniker jeg meg inntil han og sier unnskyld...og koser og puser på han lenge, og lar han vite hvor utrolig stor pris jeg setter på ham. En unnskyldning er ihvertfall alltid på sin plass, enten jeg kjøper han noe godt eller ei..

Skrevet

Sambo pleier forresten å lage "unnskyld-kort" til meg hvis han har vært urettferdig.. hvor han tegner en liten tegning og skriver hvor lei seg han er, hvor høyt han elsker meg osv.... Det funker HVER gang - jeg smelter jo på 2 sek. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...