MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har begynnt å prøve blir gravid igjen...har alt ei nydlig jente på 2,8 år..og nå vil vi gjerne ha en til...ble gravid på første forsøk med jenta, og innbiller meg at det vil skje denne gangen også..men det har det ikkje gjort, for jeg har hatt mens etter vi begynnte prøve. Men føler jeg har en del symptomer nå...det stikker i nedre del av magen, ømme bryst og mensmurring..det er 14 dager siden jeg hadde mens, jeg er altså midt i mellom..å da vil det vel ikkje bli utslag på en test...eller???
honey,5pp Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 EL? Vanlige ubehag du beskriver som kan knyttes opp til EL du beskriver
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 okei...jeg må ærlig innrømme at alle dissa forkortningane...sitte bare å rista på hode...ana ikkje ka dei betyr jeg...Forklaring takk:)
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 eggeløsning...åja, der tok jeg den:) Mulig det er det ja!!!
honey,5pp Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Ligger ett innlegg lengre ned hvor alle forkortelsene står forklart,må ærlig innrømme at jeg må titte der litt innimellom jeg også
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Bra:)Føler meg litt dum...Da sjekker jeg tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå