ApriIbaby Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Noen som kan hjelpe meg å puste støv av plater fra mitt barndomsrike? Jeg husker så mange fine sanger og viser som var på dvi samle plater/kassetter på 70 tallet. I kveld har jeg ved hjelp av dere klart å komme på "Det var en gang" med Trond Viggo Torgersen. Hva annet var på våre barneplater?
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Husker sanger fra barneskolen Tyggegummi kongen boppel Giraffen laffen Pirion Bl.a.
Pærefrø Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Nå er jeg fra først på 80 tallet da, men.... Sangene fra portveien 2 titten tei kanskje kommer kongen puss puss så får du en nuss og de "grusomme" sangene fra karius og baktus. Likte ikke den filmen, er ikke fryktelig glad i den nå heller da.... sikkert mange flere men kommer ikke på de akkurat nå
Mazza** Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 - hjulene på bussen -tre små kinesere -byssan lull -lille postbud min due - Pål sine høner -alle barna klapper -tyven tyven -det bor en baker i østre aker - ro ro til fiskeskjær -bake kake søte -bjørnen sover - bro bro brille -fløy en liten blåfugl - alle fugler - mikkel rev -nede på stasjonen - jeg gikk meg over sjø og land -kjerringa med staven - per spelman -lille petter edderkopp håper dette frisket litt på hukommelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå