Learning to fly Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 må smile av svigermor. Hun er så opptatt av å ikke gjøre forskjell att det er på randen av det komiske:) Hun har 6 barnebarn. Her om dagen hadde hun ett av de med på basar der barnet fikk 100,- til å kjøpe lodd for. Koselig ting å gjøre. Men så gir hun samme sum til alle de andre barna som ikke var med henne, for ikke å gjøre forskjell! Slik er hun bestandig. Har mange eksempler. Mine unger får alltid de pengene, kunne sikkert vært kjekt med opplevelsen også, men hun er nå rettferdig i forhold til PENGENE iallefall.............)))) Det skal hun ha!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 det er jo kjempeflott da! det er mer enn nok av de som gjør forskjell. ser bare på min bestemor. min bror hadde ENDELIG gjort det bra i en trial konkurranse. så fikk han litt penger. da sa min søster etter at hun var gått at, "jeg får aldri noe, selv om håndballaget jeg spiller på vinner" hun var ganske lei seg da. de er 14 og 15 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå