Drangelina Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Siste halvannen måned har jeg våknet rundt 4-halv 5 og ikke fått sove igjen. I tillegg er det akkurat som jeg ikke har dyp søvn, jeg våkner meget lett av den minste lyd. Begynner å bli ganske sliten av det siden Mini ofte våkner en gang i løpet av natten, er oppe kl seks, og det er full rulle på jobb. Har ikke problemer med å sovne om kvelden. Har mye å tenke på for tiden, og det hjelper jo akkurat ikke. Ligger og grubler og krisemaksimerer frem til Mini våkner, og er da ikke i spes godt humør. Noen som har hatt soveproblemer under graviditet som har noen gode råd? Blir sprø snart...
It's all about me Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Magnesium hjelper meg vanvittig iallafall. Slutter jeg på det får jeg svnproblemer i løpet av noen få dager. Fås kjøpt på helsekosten og er helt ufarlig selv om du er gravid.
Drangelina Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Takker, intensity! Hvor mye tar du? Tar du det på kvelden?
It's all about me Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tar en tablett, en til to timer før jeg legger meg. Kjøper Kloster sin siden den er billigere og drøyere. Uten blir jeg skikkelig urolig, sliter med å sovne og våkner masse. Med så sovner jeg etter ett minutt og sover til lillegut vekker meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå