saratussen Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 den fra cb var svak men Godt synlig!! Å en strek er en strek sies det. ER så glad MASSEVIS av babystøv til dere alle!! Hadde sex 2 hvedag hele perioden nå,vi har hldt på 1år nå så dette er deilig....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer sååå mye! Kos deg masse med den voksende magen, Suger til meg litt babystøv;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ååå, så heldig du er.. Gratulerer så masse.. Suger til meg masse babystøv jeg å)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 gratulere så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå