Gå til innhold

Barnehage med 2-300 barn eller dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere ha valgt og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening er det en altfor stor barnehage til at barnet kan føle seg trygg.

Gjest MammaTil3
Skrevet

Ville ikke hatt ungen min i en så stor barnehage, og dagmamma vil jeg ikke bruke med mindre det er noen vi kjenner fra før. Pest eller kolera, spør du meg ;) Du selv da, HI?

Skrevet

Jeg ønsker i utgangspunktet en liten barnehage, men ser at det kan bli vanskelig.... bygges en ny barnehage som åpner rett før jul og der er det nok gode muligheter for å få plass....MEN den tar 300 unger noe jeg synes er mye å forholde seg til når en er 1 år. Så er i utgangspunktet veldig skeptisk til så store barnehager!

Dagmamma er jeg også skeptisk. Hadde det vært noen jeg kjente godt så hadde det vært en enkel sak, men kjenner ingen dagmammaer. Ser det er et par dagmammaer i nabolaget (er ganske nyinnflyttet så kjenner dem ikke), men virker jo som ungene har det bra....

Syns dette er vanskelig jeg....

Skrevet

Vanskelig å svare på. Jeg synes barnehager med så mange barn er drøyt, men det har jo veldig mye å si hvordan de klarer å organisere det... Noen klarer det kjempebra, andre steder er det bare kaos. Og dagmamma der er man enten veldig heldig eller uheldig.. så da er det bare å velge;-)

Skrevet

En dagmamma som er ansatt hvitt og som er interessert i yrket sitt :) Det er det jeg har valgt til sønnen min, fordi jeg vil at han skal slippe å måtte forholde seg til for mange omsorgspersoner mens han enda er veldig liten, samtidig som han har mulighet til å lære å leke sammen med andre barn. Det er dyrere, men personlig er jeg veldig fornøyd med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...