Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tror muligens jeg kommer til å ete med ihjel en dag :-) I dag har jeg fått i meg: 4 brødskiver til frokost (2 sjokomuffins imellom) 3 pizzabiter til lunsj og 2 berlinerboller til kaffen (en pakke sjokoringer) (en snickers king size i bilen hjem) en STOR posjon kyllinggryte og ris til middag etterfulgt av banansplit til dessert 4 vaffelplater med rømme og syltetøy til kvelds og nå er jeg halvveis nede i en stor pose ostepop! Føler meg rimelig stappa..................og nærmer meg smellfeit!
Tomine is my star Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 3rosinboller.. Kjøttdeig og spagetti.. Masse pastiller.. Nå spiser jeg kjeks med ost..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Nachos på egons noen twist det var det.. sitter og venter på middag, lasagne..mmmm
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 liten porsjon havregrøt til frokost på jobben tre bødskiver til lunch to spiseskjeer lapskaus (mest opptatt av å få i lille mat) 1 smultring. og to iskaffe fra tine, og 4 kopper kaffe med masse sukker.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Herregud så lite dere spiser! Jg har jo spist mer før lunsj enn dere har hele dagen.............. HI
~~DoraDora~~ Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 FROKOST : 2 grove brødskiver med egg og majones LUNSJ : 2 mandariner og en vanlig stratos sjokolade MIDDAG : Kylling, ris og grønnsaker i karrisaus KVELDS : 2 grove brødskiver med salami ...Masse Pepsi Max utover dagen
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 2 brødskiver til frokost 3 til lunsj Torsk til middag 1 brødskive til barne-tv.. hehe 3 mandariner baktpotet med bacon, mais, tomat og kryddersmør kom på at jeg har en liten sjokolade liggende, den skal jeg hente meg nu =)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 2 brødskiver Pølse og potetmos 2 biter KvikkLunsj 3 brødskiver Senere skal jeg spise pølse igjen, samboer sier jeg er nødt til å svelge denne gangen;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Frokost: 2 skiver rugbrød med makrell i tomat og gulost eple, gulrot og kålrot. + masse kaffe Lunsj: en skive rugbrød med makrell i tomat. eple, gulrot og kålrot. masse kaffe Middag: en porsjon grove pastaskruer, tunfisk, salat og ett eple. Dessert: en eske av de nye extra dropsene (dritgode!) + en god del nøtter. Tenker det holder for i dag!
Lullabybaby♥ Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 2 brødskiver med sjokade 3 stk pannekaker 6-7 små tomater med fetaost til (nammis) + en stor kopp te
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 To brødskiver med leverpostei og en omelett.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 frokost : knekkebrød med taffelost m/skinke, agurk, cherrytomat og salatblader Lunsj: ostepølse... (fy meg) Middag: Hvitløksmarinert kylling (tok av skinnet da!) og salat Kvelds: 2 stk ciabatta med salatblader, italiensk salat, cherrytomat, agurk, løk og taffelost
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Og denne tråden ligger øverst på kranglesiden... -Hva skjedde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå