Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror muligens jeg kommer til å ete med ihjel en dag :-)

 

I dag har jeg fått i meg:

 

4 brødskiver til frokost

(2 sjokomuffins imellom)

3 pizzabiter til lunsj og 2 berlinerboller til kaffen

(en pakke sjokoringer)

(en snickers king size i bilen hjem)

en STOR posjon kyllinggryte og ris til middag

etterfulgt av banansplit til dessert

4 vaffelplater med rømme og syltetøy til kvelds

 

og nå er jeg halvveis nede i en stor pose ostepop!

 

Føler meg rimelig stappa..................og nærmer meg smellfeit!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3rosinboller..

Kjøttdeig og spagetti..

Masse pastiller..

Nå spiser jeg kjeks med ost.. :)

Skrevet

Nachos på egons

noen twist

 

det var det.. sitter og venter på middag, lasagne..mmmm

Skrevet

liten porsjon havregrøt til frokost på jobben

tre bødskiver til lunch

to spiseskjeer lapskaus (mest opptatt av å få i lille mat)

1 smultring.

 

 

og to iskaffe fra tine, og 4 kopper kaffe med masse sukker.

 

 

Skrevet

Herregud så lite dere spiser! Jg har jo spist mer før lunsj enn dere har hele dagen..............

 

HI

Skrevet

FROKOST : 2 grove brødskiver med egg og majones

 

LUNSJ : 2 mandariner og en vanlig stratos sjokolade

 

MIDDAG : Kylling, ris og grønnsaker i karrisaus

 

KVELDS : 2 grove brødskiver med salami

 

 

...Masse Pepsi Max utover dagen

Skrevet

2 brødskiver til frokost

3 til lunsj

Torsk til middag

1 brødskive til barne-tv.. hehe

3 mandariner

baktpotet med bacon, mais, tomat og kryddersmør

 

kom på at jeg har en liten sjokolade liggende, den skal jeg hente meg nu =)

 

Skrevet

2 brødskiver

Pølse og potetmos

2 biter KvikkLunsj

3 brødskiver

Senere skal jeg spise pølse igjen, samboer sier jeg er nødt til å svelge denne gangen;)

Skrevet

Frokost: 2 skiver rugbrød med makrell i tomat og gulost eple, gulrot og kålrot. + masse kaffe

 

Lunsj: en skive rugbrød med makrell i tomat. eple, gulrot og kålrot. masse kaffe

 

Middag: en porsjon grove pastaskruer, tunfisk, salat og ett eple.

 

Dessert: en eske av de nye extra dropsene (dritgode!) + en god del nøtter.

 

Tenker det holder for i dag!

Skrevet

2 brødskiver med sjokade

3 stk pannekaker

6-7 små tomater med fetaost til (nammis)

+ en stor kopp te :):)

Skrevet

To brødskiver med leverpostei og en omelett.

Skrevet

frokost : knekkebrød med taffelost m/skinke, agurk, cherrytomat og salatblader

Lunsj: ostepølse... (fy meg)

Middag: Hvitløksmarinert kylling (tok av skinnet da!) og salat

Kvelds: 2 stk ciabatta med salatblader, italiensk salat, cherrytomat, agurk, løk og taffelost

Skrevet

Og denne tråden ligger øverst på kranglesiden...

 

-Hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...