Nyseryllikberta Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Noen her som har prøvd den? Den jeg tenker på er fra Babyliss. Lurte på om noen har erfaring med den... Har ny sveis og tar en runde med rettetanga etter føning nå, kjekt med to fluer i en smekk, tenkte jeg;) Så... Erfaringer noen??
Nyseryllikberta Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hmmm... Ingen som har denne da, tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå