line_n & sara Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har nesten ikke hatt en dårlig natt siden jeg begynte med akupunktur, går egentlig for modning, men får akupunktøren til å sette litt nåler for søvnen, også! virkelig verdt et forsøk, dersom dere sliter med nattesøvnen! dessuten er bekkenet mitt myyye bedre enn før, også!
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hei.. jeg drev og så litt etter hvor man kunne ta akupunktur i oslo men det var ikke så enkelt og finne det..!! er det dyrt? og hvem er det som gjør det?
line_n & sara Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg går til klinikk fjeld på majorstua (i majorstuakrysset over apoteket) akupunktør vibeke er kjempeflink! og erfaren med tanke på graviditet! koster litt..380 pr gang, men jeg synes det er vell verd penga! denne uka går jeg dit annenhver dag! her skal det modnes, ja! http://www.klinikkfjeld.no/
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ok..!! oi, ja det var litt dyrt men det går vel bra med ett par ganger=) håper det funker bra da hehe.. takk for svar=) ha en fortsatt fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå