En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Og hvordan får dere det til??? Har dere den hjemme eller på et full-service ridesenter? Har dere hestepasser/forrytter? Hva gjør dere med babyen mens dere er i stallen eller rir? Er det noen som legger babyen i barnevogna ved siden av banen mens man rir? Jeg har en gutt på 2 mnd og en spranghest som krever mye tid og trening. Er det urealistisk å tro at jeg skal få dette til å gå, eller skal jeg bare fortsette å stå på? Jeg har tenkt til å flytte hesten nærmere der jeg bor, og håper på å finne en forytter å dele hesten og utgiftene med. Prøver desperat å få denne kabalen til å gå opp. Mannen min jobber på sjøen i 14 dager i strekk, så det er akkurat disse 14 dagene som er problemet, når han er hjemme så er det jo ikke noe problem.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 dytter.. det må da være noen her??? Trenger råd jeg..!:/
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg hadde hest, men han er solgt... eller dvs satt ut på prøve.. Nettopp av den grunn at jeg ikke fikk tid pga baby, jeg hadde konstant dårlig samvittighet for han... Han var hobby hest og trenger ikke så mye trening som din... Men det er fullt mulig at du klarer det om du får forrytter:) Hvor bor du??? Kan hjelpe deg jeg... hehe:)
My little girl_ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har hest,eller jeg satt hu ut på helfor tre uker før termin, å bra er det føler jeg nå, skal egentlig ha henne tilbake i januar,men lurer fortsatt på om jeg kommer til å rekke alt da eller om jeg må sette hun bort lenger,har jo selvfølgelig ikke lyst til det,men det har faktisk vært litt godt å slippe å stresse til stallen hver dag med liten baby..men jeg savner å ri,så kunne tenkt meg å hatt hest par ganger i uka kanskje.. Men tenk tanken om å sette bort på for en liten periode,å kos deg med babyen;) hvor bor du da?kunne hjulpet deg jeg oxo innimellom;P
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Bor i skien, hesten står i porsgrunn. Han skal settes i tilridning i et par måneder nå, siden han er så dårlig trent etter å ha hatt mye fri pgr av min graviditet. Jeg vet at garantert ikke klarer det om jeg må ha han 7 dager i uka, men jeg tenkte om jeg fikk en forrytter, at jeg da hadde han 3-4 dager...det burde vel kanskje gå vel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå