Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vi holder på å pusse opp leiligheten vår og nå fikk jeg sjokk.. sambo har bestilt kjøkkenplate i mahogny farge i samme farge som vi skal ha på skipsgolvet ?! Og dette nevnte han i forbifarten til meg nå ikvell. Resten av kjøkkeninnredningen er helt hvit! Hjelp? Han ble også sint når jeg sa at han skulle ringt å sport meg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Men blir ikke det fint da? Ser for meg at det blir tøft jeg da men.....
Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 off.. har aldri sett enn kjøkkeninnredning med det da.. Kan jo bli bra, men det kommer jo ann på om det blir samme fargenyanse.
mamma til 2 små:=) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Kansje det blir bra men det burde dere jo diskutert!!!Litt frekt av han syns jeg:=(
power puff Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 uff da... oppussing kan virkelig være en prøvelse på forholdet!! Vi har pusset opp et helt hus i snart et år nå!! Enig i at dette burde dere blitt enige om, det er jo en stor del av kjøkkenet! får håpe det blir fint da, det gjør det helt sikkert :0) Vi har sorte fliser på kjøkkenet med hvite skap og ca samme farge på benkeplaten som gulvet. Jeg er kjempe fornøyd!
Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 hehe nå er alt så mye bedre.. tror jeg har vært litt smååhormonell idag humøret svinger veldig. Vi får bare prøvde det kan jo bli bra! god natt
Lita jente på vei :-) Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Du blir garantert fornøyd! Den kombinasjonen er superfin. Og skal man først ha tre på gulv og benk er samme tone det fineste og gir roligest uttrykk. Sier ikke at han har gjort rett i denne avgjørelsen ved å ta den alene, men bare at du vil bli kjempefornøyd med løsningen dere får :-) Har tegnet "ørten" kjøkken for kunder, og slike løsninger og kontraster blir veldig flott :-)
JonathanTheamamma Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Det tror jeg blir kjempefint jeg ) Men, han kunne kanskje nevnt det for deg før han bestilte, hadde nok blitt litt sur jeg også. Kjenner meg litt igjen da, jeg er sånn som ser for meg en ting, også er jeg sikker på at samboer synes det er fint... Ikke alltid han blir like blid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå