Tinemor Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Da e heilt ekkelt.. mangen av fingrane mine søve.. Når eg våknar om natta og morgonen søve dei so felt, av og te heile handa..og går kjempe lang tid før dei "våknar".. Kjempe ekkelt.. Detta har vart ei god stund no.. I da sista har mangen av fingrane mine sove heile dagen... da vil sei berre tuppane.. kjempe ubehageleg.. E da fleire som har da sånn?? Eg trur sjøl at da kan vera ei nerva elle to som ligg i press... Samboaren min seie eg må ringa å høyra med doktoren min.. Men ha ikkje tru på at han kan gjera noko frå elle te......
Mamma til 2 prinser Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei Tinemor Jeg har hatt det samme problemet, om du har det samme som meg heter det karpatunnelsyndrom. Veldig ubehagelig, men det er ikke farlig og vil sansynligvis gå over av seg selv, om det ikke gjør det kan de operere. Det skyldes som du skriver nerver som ligger i klem, disse nervene går i en 'tunnel' i håndleddet og det er sansynligvis her det har blitt for trangt. Med meg har det gått over av seg selv, var hos nevrolog og fikk strøm, var han som bekreftet syndromet. Men jeg syntes vel kanskje du skal spørre legen neste gang du skal dit, trenger jo ikke være det, kan jo være noe annet. Lykke til!
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har det også sånn...ganske ubehagelig ja...har også hørt at det kan være nerver som ligger i klem, skal høre med jordmor neste gang jeg skal dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå